Vďaka tomu sa vaša bývalá bude plaziť späť pred časom

Aký Film Vidieť?
 
Prehrať epizódu podcastu Hranie

Pred niekoľkými týždňami som mal možnosť porozprávať sa s našou hlavnou trénerkou Annou Gonowon o odosielaní textových správ bývalému a ona mi povedala tento fantastický príbeh o tom, ako dostala svojho manžela, ktorý bol v jednej chvíli jej ex, aby všetko odhodil a ukázal sa pred jej prahom.



Krásne na tom bolo, ako uplatnila bežné stratégie, ktoré učíme tu na Ex Boyfriend Recovery. Takže, ak ste sa niekedy chceli učiť,

  • Ako
  • Neohlásene sa ukážte pred svojimi dverami
  • Počas ich písania do zamestnania ich majte stále zapojené

Potom je to príspevok pre vás!







Poďme začať.

Ako dosiahnuť, aby sa vaša ex vrátila pred časom

Chris Seiter:
V poriadku, dnes hovoríme o tom, ako udržať ex zapojeného do fázy odosielania textových správ. Priviedol som svoju zločinnú partnerku, trénerku Annu, ktorá je na ne ako vždy oveľa pripravenejšia ako ja. Neviem, časť zo mňa vás chce nechať viesť týmto, pretože hovoríte o vykonaní internej kontroly, externej kontroly?

Anna:
Áno.





Chris Seiter:
Mohli by ste opísať, čo tým myslíte? A keď poviem divákovi, čo tým myslíš, hovorím mi, čo tým chceš povedať?

Anna:
Keď už spomeniem internú kontrolu, najskôr urobím externú kontrolu. Keď sme sa zmienili, že sme to robili minulý týždeň, okamžite som šiel na to, ako poviem svojim koučovacím klientom, aby zapojili svojich bývalých do akejkoľvek konverzácie, nezáleží na tom, či ide o odosielanie textových správ, FaceTime alebo telefonicky alebo virtuálne. Ak hráte medzi sebou alebo osobne. Najprv musíte urobiť niekoľko vecí. A pri internej kontrole to, čo skutočne myslím, je skutočne premýšľať, najskôr premýšľajte o sebe. Zamyslite sa nad tým, čo vás skutočne udržuje v konverzácii, akejkoľvek konverzácii a nezáleží na tom, aký je jej formát. Stačí si nejako všimnúť, keď hovoríte s ľuďmi, čím sa sústredíte na toho druhého, keď hovoríte s inou osobou? Čo hovoria?

Anna:
Takže potom premýšľajte so svojím bývalým, keď ste spolu s bývalým vychádzali naozaj dobre, alebo keď ste sa prvýkrát stretli a začali spolu chodiť, tesne predtým, ako ste sa stali exkluzívnym. Čo povedal tvoj bývalý na pozdrav? O čom s vami hovoril váš bývalý? Čo tvoj bývalý vychoval ako prvé? Chcete sa pozrieť na vzorce a správanie vašich bývalých, potom ich otočiť a použiť ich na svojich bývalých. Pretože čo to robí? To ťahá zaťahovacie páky, konkrétne podobnosť a familiárnosť. Dobre, je to celkom jednoduché. Potom urobíte zoznam zjavne [nepočuteľných 00:02:02] vecí, o ktorých viete, že váš ex skutočne rád hovorí alebo o ktoré sa javí, že vás zaujímajú. Uprednostnite tento zoznam, jeden až päť, jeden až 10. [nepočuteľný 00:02: 10], doslova máte tému svojich prvých 10 textov.

Anna:
Potom zistite, aký ste boli, konkrétne, kedy sa váš vzťah vyvíjal dobre. A keď vás prvý raz prilákali? Opýtajte sa sami seba, aké boli moje vlastnosti? Aký som bol v tom čase? Čo som robil? Aký bol môj život v tom čase? A tiež v rovnakom čase, aký bol môj bývalý? Aké boli jeho činnosti? Aký bol ich život v tom čase? Potom si musíte položiť otázku o jazykoch lásky. Rovnako ako to, čo milujú tvoji bývalí, jazyky? Keď ste boli spolu, ako ste komunikovali lásku a ako ste lásku cítili? Zhodilo sa to, ako komunikujete lásku, s tým, ako sa vaša bývalá cítila milovaná? Ako vaša bývalá komunikovala lásku? Zhodovalo sa to s tým, ako ste sa cítili milovaní?

Anna:
Ak chápete, či sa zhodujú alebo nezhodujú, mohlo by vám to poskytnúť niekoľko informácií o tom, prečo k rozchodu vôbec došlo. A potom si musíte položiť otázku, pripisujete konkrétnemu výsledku význam? A hovorím to preto, lebo som práve hovoril s jedným z mojich, následným stretnutím s jedným z mojich koučovacích klientov, ktorý bol z reakcií jej bývalého skutočne frustrovaný. Zistil som, čo hovorí, ak môj bývalý robí alebo hovorí konkrétnu vec, cítim sa milovaný a hodný. Ale aj keď odpovie, ale túto vec nehovorí, nejako sa necítim milovaný a necítim sa byť hodný a myslím si, že je to moja chyba. Takže si musíte položiť otázku: Dávam zodpovednosť svojej bývalej za to, že sa cítim milovaná, šťastná alebo prijatá?

Anna:
Tlačili ste na bývalého, aby komunikoval alebo sa správal určitým spôsobom, aby ste sa cítili lepšie? Takže ak rozumiete a hovoríte Ó, vyvíjal som veľký tlak na svoju bývalú alebo na seba vyvíjam veľký tlak, aby som vždy dosiahol určitý výsledok, keď som mal na sebe pracovať, aby som odvodil ten pocit šťastia a hodnoty zvnútra. dáva to zmysel?

Chris Seiter:
Áno, to dáva úplný zmysel.

Anna:
A teda aj vy [nepočuteľné 00:04:24]. Áno, choďte do toho.

Chris Seiter:
Chcel by som povedať, že vaše následné kroky, ktoré ste dnes absolvovali, sa mi zdajú skôr otázkou pocitu, že nemáte veľmi silnú identitu. A tým chcem povedať, že možno je vaša identita tak zabalená do tejto inej osoby, že je skutočne ako horská dráha. Ako keby vám povedali niečo dobré, a vy ste príliš cez mesiac. A oni to nehovoria a ste jednoducho veľmi depresívni. Myslíte si, že v tomto konkrétnom prípade ide o konkrétny problém?

Anna:
Áno, ale myslím si, že to je problém v mnohých prípadoch, pretože to zažívam dokonca aj vtedy, keď som tento program absolvoval dvakrát, aby som dostal späť bývalých.

Chris Seiter:
Myslím, že to robíme všetci.

Anna:
Áno, ale všetci áno. Ale čo to je? Je to preto, lebo pripisujeme konkrétny výsledok, a preto sme tomu dali veľký význam. Ak sa to nestane týmto spôsobom, mám pocit, že som zlyhal. A to sa nestalo. Môžeme ovládať iba 50% rovnice. Preto sa v ďalšej časti chystám predstaviť vašu internú kontrolu. Rovnako ako pochopenie toho, aký je váš postoj ku komunikácii s vašou bývalou. Musíte pochopiť, ako veľmi ste pripútaní k veľmi konkrétnemu výsledku. Môj klient a veľa klientov so mnou hovorilo v posledných týždňoch, zdá sa, že moji následní klienti bojujú s touto myšlienkou, no, môj bývalý odpovedal, ale ... Takže namiesto toho, aby som bol šťastný, že ich bývalý reagovali, sú zafixovaní tak, že ich bývalí nereagovali osobitným spôsobom, keď by mali byť šťastní, keď ich bývalí odpovedali. Dáva to zmysel?

Chris Seiter:
Áno.

Anna:
Musíte teda pochopiť svoju mieru pripútanosti k veľmi konkrétnemu výsledku. Musíte pochopiť, že môžete poslať dokonalý text, a váš bývalý sa stále mohol rozhodnúť, že neodpovie. To neznamená, že ste zlyhaním a neznamená to, že vášmu bývalému na vás nezáleží. Znamená to, že z akýchkoľvek dôvodov nemal váš bývalý v tom čase chuť reagovať, alebo mal možno zlú náladu, a preto nebol do textu zapojený tak dobre. Musíte však byť skutočne silní v tom, čo môžete ovládať a mať priamy vplyv, vrátane pravdy, že nemôžete ovládať svojho bývalého. Takže ak je otázka, ako zapojím viac svoju bývalú, spýtajte sa sami seba, či potrebujem viac angažovanosti od svojej bývalej? Akože potrebujem, aby on alebo ona reagovali viac? Znamená to teda, že nie som spokojný s ich odpoveďami? Rovnako ako môj bývalý reaguje, ale nie tak ako on alebo ona, keď sme boli spolu?

Aké sú vaše šance na získanie bývalého priateľa späť?

Anna:
No, jeden, nie ste spolu. Takže budete musieť byť spokojní s tým, čo dostanete. Teraz, ak váš bývalý účastník neodpovedá vôbec, začneme sa v ERP obávať, ak od začiatku dostávate úplné neodpovede. Ako keby ste poslali svoj text a váš bývalý vôbec nereaguje. Ak sa to stane trikrát po sebe, urobíme si trochu starosti. Ale zvyčajne ex reaguje podľa našich skúseností, do troch textov.

Chris Seiter:
Áno, tiež by som povedal, že celá téma toho, ako sa bývalý angažuje v textových správach, je skutočne jemná a situačná. Takže situácia, o ktorej tu hovoríme, je skoro ako text prvého kontaktu, ako prvá vec, ktorú pošlete svojmu bývalému, aby ste sa s ním znova skontaktovali po pravidle bezkontaktnosti, ktoré som si aspoň všimol, Som trochu zvedavý, ako na to premýšľať. Získanie ex, aby reagoval na konkrétny text, sa zvyčajne scvrkne na niekoľko strategických prešľapov, ktoré urobíte, napríklad, že nepíšete správne správy, alebo váš text nie je príliš zaujímavý alebo nenaráža na žiaden z aspektov podobnosti, ktoré hovorili sme v tých 11 faktoroch lásky. Potom je tu iná situácia, ktorá spočíva v tom, že dostávate odpovede od svojho bývalého, len si nemyslíte, že sú zmysluplné alebo autentické.

Chris Seiter:
Možno, že môžu byť také krátke odpovede. Takže by som skoro predpokladal, že to, čo vidíš, bolo viac na tvojich trénerských stretnutiach, Anna? Je to skôr ako, Och, snažím sa dostať odpoveď po žiadnom kontakte? Alebo je to skôr také, ako keď ich kontaktujete, ako ich zapojím a udržím vec, budovu rapportu?

Anna:
Je to druhé. Ľudia sa naozaj obávajú, áno, môj bývalý je v poriadku, myslím, pretože po našom úvodnom stretnutí so mnou zvyčajne dostanete herný plán, však? A veľa hovoríme o tom, ako zostaviť texty, ktoré majú veľa materiálov, o tom, čo a ako veľa textov, aby ste pochopili otvorené otázky a všetky tieto ďalšie veci. Takže štrukturálne, ľudia majú tendenciu byť, moji koučovaní klienti majú tendenciu posielať naozaj dobré texty. Čo mám robiť potom? Ako, ako to viem? Myslím si, že je to v podstate otázka, Anna, ako viem, že sa mi darí? A odpoveď je, že sa vám darí, pretože dostávate odpovede. Na tomto mieste musíte časom sledovať svoje texty. A ľudia môžu byť kvôli tomu naozaj obsedantní a zdržanliví. Ale na konci sa chcete pozrieť iba na dve veci, skutočne, počet slov a čas odozvy.

Anna:
Môžete tiež sledovať tému, napríklad veci, o ktorých ste hovorili, ak chcete. Ale ak rozumieš minimálne týmto trom veciam, veľa ti to hovorí. Môžete povedať, a ide to do externej kontroly, pretože textové správy majú štyri prvky. V poriadku a štyri prvky textov sú typ konverzácie alebo interakcie, ktoré vediete, téma, ktorú používate. Vysoké záujmy vášho prístupu. Najmä jeho načasovanie, napríklad kedy posielate text? Aký veľký priestor vkladáte medzi texty? Ako dlho trváš reagovať na všetko, na čo tvoj bývalý odpovedá? A potom aký tón? Zdá sa teda, že veľa ľudí sa venuje tejto téme, ale potom zabudnú, že sú tu aj ďalšie prvky, na ktoré sa musíme pozrieť.

Anna:
Takže ak sledujete počet slov a čas a tému odozvy, vidíte, Uh, keď to pošlem popoludní, čo si myslím, že ide z práce domov, všimnem si, že môj bývalý nie reagujte až do toho večera. A pretože sú unavení, pretože ich poznáte, pretože sú unavení, pravdepodobne je ich počet slov dosť nízky. Ale ak to pošlem tesne pred obedom, uvádzam iba príklad, zdá sa mi, že sa mi oveľa viac podobá vyššia angažovanosť, čo znamená vyšší počet slov, a oni reagujú rýchlejšie, takže vlastne vediem konverzáciu. Toto sú druhy vecí, ktoré chcete hľadať. A s odstupom času viete, že sa vám darí, pokiaľ to sledujete, a vo všeobecnosti vidíte trend vzostupného počtu slov v srdci vášho bývalého partnera a trend klesajúceho času odozvy, čo znamená, že váš bývalý reaguje rýchlejšie a rýchlejšie v priebehu času.

Anna:
Takže ak ich nakreslíme do grafu, viete, že zbožňujem údaje, vo všeobecnosti platí, že váš pokrok s vašim bývalým nikdy nebude ako priamka, ako nahor. Nikdy to tak nebude. Takmer vždy som videl iba pár prípadov, keď to tak nebolo. Povedal by som, že 95% z nich bolo takých. Je to ako vlna, ale je to pod určitým uhlom. Takže nakoniec bude vyzerať takto. Toto, toto, toto. Takže chcete mať dostatok textov, povedal by som, že aspoň 10 alebo 15 v priebehu času, aby ste dokázali povedať, že najnižší bod, ktorý som práve zažil, je v skutočnosti vyšší ako ten najvyšší bod od začiatku.

Chris Seiter:
Pravdaže. Áno, myslím, že to vo mne naozaj rezonuje, pretože som venoval veľa úsilia kanálu YouTube, presne tam, kde bude tento rozhovor smerovať. Vždy môžete zistiť, že dobré mesiace majú túto vlnovku smerom nahor. Najlepší spôsob, ako sa na to pozrieť, je, ako ste povedali: Sú minimá vyššie ako najnižšie hodnoty v ich najnižšej hodnote? Takže to je celkovo. A každý, kto si myslí, že úspech s exami je lineárny, sa čaká na hrubé prebudenie. Dnes som vlastne robil rozhovor s úspešným príbehom. Neviem či, nepýtal som sa jej, či s tebou trénovala. Asi si nemyslím, že to urobila, ale volá sa Harly. Práve sa zasnúbila so svojím bývalým.

Anna:
Je to jej skutočné meno?

Chris Seiter:
Áno, volá sa Harly. H-A-R-L-Y

Anna:
Áno, nie je, pamätal by som si to, pretože by ma to prinútilo myslieť na Harlyho [presluch 00:13:10].

Chris Seiter:
Správny. Nechcel som to povedať, ale bol som rád, [nepočuteľné 00:13:16].

Anna:
Pravdepodobne [presluchy 00:13:16].

Chris Seiter:
Správny. Áno. Ale je zasnúbená. A čo bolo zaujímavé, bolo toho veľa hore-dole, ako pri rozhovoroch. Nie je to teda lineárna vec, aj keď dokázala rozpoznať -

Anna:
V skutočnosti som trénoval osobu menom Harly.

Chris Seiter:
Ty si urobil?

Anna:
Áno.

Chris Seiter:
Možno to bolo to isté. Dievča alebo chlap?

Anna:
Dievča žijúce v Londýne.

Chris Seiter:
Nie, nie, nie, toto sme jednoznačne USA.

Anna:
Tak dobre. Dobre. Moja Harly bola v Londýne.

Chris Seiter:
Môj Harly bol iný ako tvoj Harly.

Aké sú vaše šance na získanie bývalého priateľa späť?

Anna:
Dúfal som, že si môžem vziať úver, ale to nevadí. Nerobte si starosti.

Chris Seiter:
Ale áno, myslím, že k Anne, krivka úspechu v jej situácii nebola lineárna. V skutočnosti, keď sa pozriete na naše pravidlo bezkontaktnosti, o ktorom viem, že je trochu mimo tému odosielania textových správ, malo pravidlo bezkontaktnosti varovné signály, keď by existovali dlhé časové obdobia, kedy by sa mu vôbec nepáčilo písať jej. A potom by zúrivo textúroval ako naozajstný a potom jej už vôbec nepísal. Takže písanie textových správ je rovnaké, ak sa pozeráte na tieto štyri dimenzie, ktoré by som povedal, že najmenej dôležitá je téma. Myslím, že získate veľa údajov z času odozvy a počtu slov. Teda, skutočne vám to povedia veľa, ale ani za mňa nehovorím, na čom záleží viac, je počet slov a doba odozvy. Čo ty Čo také, kde je tvoja hierarchia s týmito štyrmi?

Anna:
Dobre, dobre, ľudia nad tým veľa premýšľajú, ľudia si myslia: Ó môj bože, môj bývalý nebol iniciovaný v troch textoch. Som rád, dobre. Kto poctivo iniciuje, to nemá význam. Na tom naozaj nezáleží. Viete, kde na zasvätení záleží pre vaše ego, pre vašu vlastnú zmyslovú pýchu.

Chris Seiter:
Kradnem to. Doslova som dnes natočil video, akoby som točil toľko videí, mám z toho akoby sa teraz všetky zmiešali. Snažím sa lajkovať jedno video denne.

Anna:
Ó Bože, žehnaj ti.

Chris Seiter:
A hovoril som o tom, kde som bol rád, hej, dôležité je, kto nezačne konverzáciu, kto ukončí konverzáciu.

Anna:
Áno správne.

Chris Seiter:
Myslím tým, že ego je také šťavnaté, že kradnem, že je to také dobré vyhlásenie.

Anna:
Hovorím to neustále svojim koučovacím klientom. Kto iniciuje, je vlastne všetko o vašej vlastnej hrdosti a vašom egu. Prepáčte, že to hovorím, nesnažím sa byť zlý, ale hovorí to vaša pýcha. Dôležité je, aby ste najskôr vystúpili, pretože chcete spustiť, čo? Efekt Zeigarnik. A ešte dôležitejšie ako spustenie, aj keď je Zeigarnikov efekt dôležitý, povedal by som, že je tretí, úprimne povedané, počet slov je prvý, potom by som povedal, že doba odozvy je blízka sekunda, s Zeigarnikovým efektom ako tesná tretina a potom iniciovanie ako číslo 32.

číslo na prejavenie peňazí

Chris Seiter:
Milujem to. Chcete počuť zaujímavý príbeh o tom, kde som prvýkrát počul o Zeigarnikovom efekte?

Anna:
Áno, rád by som to vedel, pretože si myslím, že je to fantastické. Myslím, že v našej skupine ERP nie je dosť ľudí.

Chris Seiter:
Toto je [presluchy 00:16:28].

Anna:
Stále musím hovoriť o

Chris Seiter:
Pri koučovacích hovoroch?

Anna:
Pri koučovacích hovoroch. Áno.

Chris Seiter:
Je to skutočne relevantné pre to, o čom hovoríme, udržiavanie bývalých v zábere, pretože ste si takmer všimli, ako napríklad efekt snehovej gule, ak ste schopní dôsledne ju vytiahnuť, potom si všimnete, že váš bývalý začne oslovovať vy najskôr, potom bude oveľa viac zapojených do rozhovorov, pretože budú ako, Chystá sa odísť? Ale chodil som na marketingovú hodinu, pretože som sa snažil pochopiť, ako lepšie predávam Ex Boyfriend Recovery? Napísal by som rád, ako si získať svojho bývalého chlapca. Napísal som niekoľko článkov pre tento web, ktoré si získali určitú pozornosť. Trávil som päť hodín denne a bezplatne som odpovedal na komentáre ľudí. Doslova by som bol rád, musím sa začať snažiť zarobiť si peniaze z tohto podnikania. Takže to bolo ako, ako to urobím? Idem na kurz.

Chris Seiter:
Kúpil som si teda kurz, ako niekomu správne posielať e-maily, aby si ich kúpil. A tam hovorili o Zeigarnikovom efekte. Celá teória e-mailu bola taká, že ste rozprávali príbeh prostredníctvom e-mailov. Rovnako, ako keby ste dostali 10 e-mailov, a každý e-mail končíte na cliffhangeri, takže sa budú zobrazovať ďalší deň, keď ďalší e-mail zasiahne vašu doručenú poštu [nepočuteľných 00:17:35], a bude závislý. A bol som rád, počkajte, toto má veľa aplikácií na rozhovor s ľuďmi prostredníctvom textu. A potom som začal skúmať nájdenie Bluma Zeigarnik, ruskej psychologičky, ktorá ju založila potom, čo si všimla, že si čašníci pamätajú nedokončené objednávky lepšie ako dokončené objednávky alebo niečo podobné. Zabudol som pôvodný príbeh, len viem psychologickú definíciu. Ale áno, takto som k tomu narazil.

Anna:
Áno. A potom si spomeniem, keď som dostal svoju bývalú späť, ako využijem Zeigarnikov efekt na našu mikroskopickú mierku?

Chris Seiter:
Pamätám si, ako som s tebou robil pohovory, takže je to trochu zábavný výlet do pamäte. Pretože to, čo si pamätám z vášho rozhovoru, bolo, akoby to celé vyvrcholilo výmenou predmetov za vášho otca, nie? [nepočuteľné 00:18:28].

Anna:
Áno. Myslím tým, že som letel po celej krajine, aby som si vzal veci svojho otca a svoje veci.

Chris Seiter:
Bolo to tiež ako dôležité veci. Správny?

Aké sú vaše šance na získanie bývalého priateľa späť?

Anna:
Áno. Teda, toto bolo ...

Chris Seiter:
Je to ako jeho vízová karta alebo zelená karta alebo niečo podobné.

Anna:
Niektoré osobné dokumenty, pretože všetky jeho veci, rovnako ako niektoré z jeho najdôležitejších vecí, v podstate zhoreli pri požiari.

Chris Seiter:
Nepamätám si túto časť, ale áno.

Anna:
Teda, a tá budova zhorela, takže neexistujú žiadne jej kópie. Takže ak by som tieto veci nedostal, bol by som hore [nepočuteľné 00:19:02] potôčik bez pádla.

Chris Seiter:
Takže si pamätám, že rozprával príbeh ako, dobre, je tu táto výmena predmetov, a potom si mal svojho bývalého, akoby si s ním hovoril v miestnosti, ako v jednej miestnosti v dome, a potom sa presťahuješ do inej miestnosti a on ' Nasledujem ťa a potom sa presunieš do inej miestnosti a on bude nasledovať teba. A povedali ste, že ste to urobili z dvoch dôvodov. Číslo jedna, chceli ste nejaký aspekt teórie hier. Číslo dva je, že chcete vidieť zadok, keď kráčate z miestnosti do miestnosti.

Anna:
Áno.

Chris Seiter:
To je to, čo si z vašich úspechov pamätám najviac. [nepočuteľné 00:19:32].

Anna:
Správny. Pretože by som tému rozhovoru prehodil zakaždým, keď sme opustili miestnosť, pretože to, o čo som sa pokúšal [presluchy 00:19:41].

Chris Seiter:
To je dôležitý bod, ktorý mi chýbal.

Anna:
Snažil som sa spustiť Zeigarnikov efekt. Keď sme odchádzali z miestnosti, konverzácia sa prepínala, takže by bola úplne nová a chcel by dokončiť prvú. Bol to efekt mini Zeigarnik.

Chris Seiter:
To je krásne. Takmer som zhodil dosť bomby. Bol som rád, Bože môj, prečo som to neurobil, musím si celý rozhovor znova pozrieť [presluchy 00:20:09].

Anna:
Bol to efekt mini Zeigarnik, ale tiež som sa snažil robiť kognitívnu disonanciu, čo znamená, že si tu vymieňame veci, však? Takže emocionálne je to naozaj ťažké, ale existuje aj iná úroveň, v ktorej spolu vychádzame, takže vedieme vynikajúce rozhovory. Takže kognitívna disonancia je tam, kde sa jedna vec deje, ale iná vec sa deje emocionálne. [nepočuteľné 00:20:38] vychádzame spolu.

Chris Seiter:
Je to takmer ako rozdiel medzi vonkajším a vnútorným rozdielom.

Anna:
Áno. Rovnako ako externe, vychádzame spolu v pohode a priťahuje ma to. Ale vnútorne je roztrhaný, pretože ma navštívi asi naposledy. A vediem ho od [presluchy 00:20:54].

Chris Seiter:
Aj keď je to druh zla, stále pripúšťam, že je to také geniálne. Neviem, ako to mám povedať inak.

Anna:
Dostal som ho späť a [nepočuteľné 00:21:04] to.

Chris Seiter:
A potom si našiel niekoho lepšieho.

Anna:
Našiel som niekoho lepšieho, ako v osobe, s ktorou sa teraz zosobášili. Ale keď hovorím o Zeigarnikovom efekte, mám malý príbeh, s ktorým som sa vlastne až doposiaľ nikdy nepodelil, ako o jeden z nich [nepočuteľné 00:21:18].

3 6 9 metóda manifest

Chris Seiter:
Som taký nadšený.

Anna:
Zatiaľ čo iná verzia Zeigarnik efektu. Dobre. Takže sme ho čiastočne dostali späť a už sme spolu. Takže som prišiel do mesta, do jeho mesta, aby som sa potuloval s priateľmi. A po celý ten čas sme sa akosi vídali. Ale bol som tam kvôli tomu, aby som mu ukázal, že prídem do mesta a nebudem mu to hovoriť, a chcem, aby pochopil, že ho nestíham a že je ... Snažil som sa zamestnať ďalej bez toho, aby som išiel ďalej, čo znamená, že nie ste mojou prioritou, a preto budem robiť, čo chcem. A tak vám možno poviem, možno nie.

Anna:
Vedel teda, že som v meste a mali sme obedovať skôr, ako som odišiel. Takže na poslednú chvíľu som to povedal, takže očakával, že ideme na obed tesne predtým, ako som išiel z mesta. A povedal som mu, že na poslednú chvíľu sa za tebou neuvidím. Chcem ťa vidieť, ale myslím si, že ťa nechcem vidieť, takže sa budem mýliť z opatrnosti a nebudem ťa vidieť. To je v podstate to, čo som mu povedal.

Chris Seiter:
Takto si to však povedal?

Anna:
Áno. Povedal som, že som z teba strhnutý. Myslím, že by pre mňa bolo lepšie, keby som ťa nevidel skôr, ako odídem.

Chris Seiter:
Pretože váš bývalý je v tomto bode. Len rozoberám, prídete do mesta a poviete mu to a citujem ...

Anna:
Nehovorím mu, že som v meste, prostredníctvom spoločných priateľov zistí, že som [presluch 00:22:49].

Chris Seiter:
Takže zistí, a ako potom ...

Anna:
Potom mi povie: Ach, nevedel som, že si v meste. Povedal som: Áno, som v meste. A potom [presluchy 00:22:57] povedal: Chceš sa baviť? Bol som rád, Nie, pretože som zaneprázdnený. A potom som povedal: No, idem s týmto človekom na večeru, možno môžeš prísť, ale musíš sa ho opýtať.

Chris Seiter:
To je celkom dobré.

Anna:
Som celkom dobrý. Všeobecne som celkom dobrý. Takže sa aj tak vídame, pretože taguje spolu s priateľmi, večeru s priateľmi. Ale potom mi počas jedného natiahol správu a povedal mi: Kedy odchádzaš? A povedal som, že odchádzam tento deň? A povedal: Máte čas? Som rád, prečo? Povedal: No, chcem s tebou obedovať. Chcem s tebou tráviť čas osamote, než pôjdeš, pretože sme to neurobili, všetko bolo v skupinovom prostredí. Povedal som iste. A potom som povedal áno so zámerom, že som mu povedal na poslednú chvíľu nie, Zeigarnikov efekt. Efekt Zeigarnik vo veľkom štýle. Tak som mu povedal, hej, viem, že máme obedovať. Pretože je ako, to áno, pretože mi poslal správu tak skoro ráno.

Anna:
Povedal: Som nadšený, že budem mať obed. Kam chceš ísť? Myslím, že bla, bla, bla. A potom som povedal: Áno. A potom som bol ako, ok, za hodinu alebo dve, poviem mu to, nie. Takže potom som mu o hodinu napísal SMS, že chcem, aby som sa s vami stretol na obede, ale myslím si, že je pre mňa emocionálne lepšie, keď vás nevidím, takže sa nejdem pozrieť, idem jednoducho preč. Je ako: Nie, chcem ťa vidieť. A ja som povedal: Nie, radšej nie. Je to v poriadku. Uvidíme sa inokedy, keď som späť v meste. A vedel, kde som ubytovaný. Povedal: No, dovoľte mi, aby som vám pomohol s batožinou. Som rád, Nie, je to v poriadku. Mám to. Som úplne v poriadku. Pôjdem. Idem si vziať svoje auto a ísť. Dáme si obed inokedy. Žil, myslím, ako 15, 20 minút odtiaľto. Bol doslova ako na mieste, kde som zostal do 10 minút.

Anna:
Je ako, povedal som: Čo tu robíš? A on povedal: Nechcel som, aby si odišiel. Potrebujem ťa vidieť, kým si odišiel. Je to ako, naozaj. Bol som rád, len som sa naozaj snažil odtiaľto dostať, akoby som nebol ... Je ako, Nechaj ma vziať si batožinu. Išlo teda o nepodarenú verziu Zeigarnikovho efektu. Ale pozri sa, čo to urobilo, celá táto myšlienka, že ma nebude vidieť, keď to očakával, to, čo očakával, že dokončí, zostane nedokončená. A čo to urobilo? Spôsobilo to, že pravdepodobne dostal lístok na prekročenie rýchlosti, aby ma videl, skôr ako som odišiel.

Chris Seiter:
Človeče, to je skvelý príbeh. Pretože to, čo práve počúvam, je to, že si vyzbrojil efekt Zeigarnik takým spôsobom, že som to nikdy celkom nevidel. Ale pre mňa je to ako keby si sa pohral s jeho emóciami. Nechali ste ho prejsť tú horskú dráhu, kde očakáva jednu vec, a potom sa spod neho vytrhne. A potom máte oprávnený dôvod, prečo rád, neviem, či môžem [nepočuteľné 00:25:54]

Anna:
Je to pravda. Bola to však pravda. Bol som rád, neviem, či by to naozaj mohlo [presluchy 00:26:01].

Chris Seiter:
Ale bola to skutočne pravda? Myslím, že musel existovať náznak toho, že to nie je pravda.

Anna:
Myslím tým, že to bude zaznamenané, bude to počuť. Takže, ale myslím ...

Chris Seiter:
Dobre prepáč.

Anna:
Dobre. Budem pravdivý.

Chris Seiter:
[nepočuteľné 00:26:12].

Anna:
Teda, nie, aj tak mu o tom poviem. Ale odpoveď bola áno, chcel som spod neho vytiahnuť koberec.

Chris Seiter:
Myslím si, že je to taký jedinečný spôsob, keď si rozprávate svoj príbeh, ktorý mi prišiel na myseľ, všimol som si jeden z dôvodov, prečo si myslím, že ste dosiahli také dobré výsledky ... Také dobré výsledky, že to ani nie je správna gramatika. Preto ste dosiahli také dobré výsledky, že sa nebojíte podstúpiť skutočne veľké riziko. Pretože si myslím, že nech sa páči, použijeme príbeh, ktorý ste práve povedali. Ja osobne si nemyslím, že veľa ľudí bude riskovať, že budú ako, Áno, nechcem ťa vidieť, pretože si myslím, že sú príliš zúfalí, aby videli bývalého. A potom, keď dostanú druh rande zabezpečený, sa im páči, že nič také nerobím, toto je môj okamih, aby som ich získal späť. Toto je moja chvíľa, aby som s nimi prežil zmysluplnú chvíľu. Boli ste ako, jo, čokoľvek.

Anna:
Myslím tým, že ak ste sa vtedy rozprávali so mnou, hovoril som so svojím bojovým kamarátom. Myslím, že ste s ňou, spoluhráčom, robili rozhovor, však?

Chris Seiter:
[presluchy 00:27:31].

Anna:
Takže som s ňou vtedy hovoril a pamätám si, že bola ako, bola som ako, neviem. Som roztrhaný. Chcem ho vidieť. Nechcem ho vidieť. A ona povedala: Mali by ste ho vidieť. A som rád, nechcem ho vidieť. Povedala: Dobre, potom ho nevidieť. Ako povedala, v skutočnosti je asi lepšie ho nevidieť. Pretože som povedal, naozaj neviem, či to dokážem udržať pohromade. A povedal som, že ak s ním budem komunikovať, chcem sa uistiť, že to budem držať pohromade. A radšej by som riskoval, že ho nebudem vidieť, ako ho vidieť a byť neporiadok. Mne to stálo za to, že som ho nevidel. Pretože som bol ako ty úprimne vieš, chystám sa ho znova navštíviť.

Anna:
Neobávam sa, že ho už neuvidím. V skutočnosti sa neobávam, že už nedostanem príležitosť znova sa s ním porozprávať. Radšej by som teda riskoval a nevidel ho. A asi by to fungovalo v môj prospech viac, ak ho nevidím, pretože očakáva, že ma uvidí. Trvalo však veľa premýšľania, kým sme sa dostali na toto miesto. Úprimne ma prekvapilo, že sa tam dostal skôr, ako som odišiel.

Chris Seiter:
Muselo to ťahať [nepočuteľné 00:28:39], skutočne šlo rýchlo.

Anna:
Áno. Čo je veľmi zábavné, pretože vo všeobecnosti jazdím oveľa rýchlejšie ako on.

Chris Seiter:
Anna, myslím, že existuje niečo také silné. Myslíte si trojrozmerne a myslím si, že ľudia myslia dvojrozmerne. Myslia veľmi lineárne, pokiaľ ide o efekt Zeigarnik, vrátane mňa, vždy som si myslel, že je to ako, ach, áno, práve som sa rozprával. A potom ste našli všetky tieto skutočne zaujímavé spôsoby použitia, ktoré sú podľa mňa skutočne silné. Ale rovnako to vyžaduje trochu zmeny paradigmy. Takže si nemyslím, že si dávate dostatok kreditu, myslím si, že je to vynikajúce. Len ma nútiš myslieť si, že teraz je ako, počkaj, musím začať premýšľať, ako to môžeš využiť pomocou textových správ.

Anna:
Myslím tým, že spôsob, akým sme postupovali pri textových správach, je celkom jednoduchý, ale môžete [presluchy 00:29:39] -

Chris Seiter:
To je, áno.

Anna:
... akékoľvek iné spôsoby. Existuje veľa, veľa, veľa spôsobov, ako využiť Zeigarnikov efekt vo všetkých druhoch interakcií, ktoré robíme rovnako ako to, čo robila tvoja žena Jen, keď nechtiac zložila telefón.

Chris Seiter:
Dodnes to nikdy nezvládla. A na svoju zásluhu mala legitímny starý telefón, ktorý vždy zomrel. Vidím, že sa to stalo teraz, keď bude hovoriť s našou mamou alebo s niečím cez telefón, len to zomrie a ona sa už neozve. Ale toto si musíte tiež pamätať, hovorili sme každý deň asi dve hodiny v kuse. A urobila to naschvál. Som si takmer istý, že sa len pokúsila zachovať ten záhadný aspekt toho, že sme sa vzali, akoby nezostalo veľa tajomstiev, okrem toho jediného. Nikdy to nezvládla, ale som hlúpy, tú hru poznám.

Anna:
Ale viete, čo som sa snažil povedať mnohým svojim koučovacím klientom, pretože viem, že hovoríme o tom, ako udržať vášho bývalého v práci pri písaní správ, ale musíte mať toto nastavenie. Pri interakcii s bývalým nezáleží na tom, či ide o odosielanie textových správ, pri každej interakcii s bývalým máte nad mnohým kontrolu. Máte kontrolu nad tým, čo hovoríte, ako to hovoríte. Ako dlho príliš riskantné, ako dlho čakáte, kým odpoviete. Či už budete odpovedať na ich odpovede, máte nad nimi kontrolu nad mnohými. Môžete tiež ovládať, kedy vstúpite a kedy vystúpite.

Anna:
Vlastnite každý kúsok, ktorý môžete pridať tak kreatívne, ako môžete, a uvidíte, že ste v skutočnosti oveľa výkonnejší v postupe, keď sa snažíte dostať svoju bývalú späť, ako ste si mysleli. Ak závisíte od svojej viery v úspech v to, či váš bývalý reaguje konkrétnym spôsobom alebo nie, ak si všimnete, bolo mi v tomto prípade jedno, aká bola jeho odpoveď. Bol som odhodlaný urobiť určitú vec. Správny?

Chris Seiter:
Správny.

Anna:
Nečakajte, že príde pretekať. Čakal som, že bude vyzvaný a trochu rozrušený, že rastliny, ktoré sme vyrobili, prepadli.

Chris Seiter:
Správny. [presluchy 00:31:57] také rozrušené, že pribehol [nepočuteľné 00:31:59].

Anna:
Áno, ale čakal som, že ho to rozladí a to ma nerozladilo.

Chris Seiter:
Ste si naozaj, neviem, či je to preto, že ste ako superstarista z Duke University. Ale len to, ako sa na to pozeráš, je tak odlišné od toho, ako by som sa na to pozerala ja. A tvoja cesta bola oveľa lepšia. Myslím si, že skutočnosť, že ste schopní použiť Zeigarnikov efekt týmito skutočne jedinečnými spôsobmi kognitívnej disonancie, je, myslím, niečo, čo ak dokážete pochopiť, myslím, že pre kohokoľvek, kto počúva, či dokážete pochopiť spôsob, akým hovorí, a vyzerať na svete jej objektívom, pokiaľ ide o rozchody, si myslím, že dosiahnete lepšie výsledky v tom, že sa exe budete venovať nielen v textových správach, ale vo všetkých týchto ďalších aspektoch.

Chris Seiter:
Je to taký jedinečný spôsob. Myslím, že by som nikdy neuvažoval nad tým, že sa pozriem na efekt Zeigarnik od podoby ako od, dokonca ani keď sa vrátim k prvému, kde idete z miestnosti do miestnosti, čo si pamätám, že vysvetľujete veci z miestnosti do miestnosti, ale Neviem, prečo som to celkom nepochopil z hľadiska Zeigarnikovho efektu, napríklad ako meníte tému v každej miestnosti? Podľa mňa je to taký jedinečný spôsob, ako to zamestnať, vykonať. Neviem, myslím, že som len v hrôze o niečo lepšie, moja myseľ bola vyfúknutá.

čo je hodnotené dospievajúce mutantné ninja korytnačky

Anna:
Myslím tým, že je to vec, o ktorú som sa pokúsil presvedčiť veľa svojich klientov trénujúcich klientov. Okrem sily, ktorú máte, ste vy a to sa vracia k výskumu, o ktorom sme hovorili minulý týždeň. Čo robíte, aby ste vyvolali nostalgiu, túžbu a túžbu v každej jednej interakcii so svojím bývalým. Chcete zrušiť zapnutie týkajúce sa pevného zapojenia, ktoré ste vo svojom vzťahu k sebe vytvorili, pozitívneho pevného zapojenia rovnako. Vložili ste vhodným spôsobom flirtovanie na všetkých úrovniach všetkými možnými spôsobmi? Správne, pretože, o čom sme hovorili v skupine, žije tu jeden z našich moderátorov Facebooku, ktorý spočíva v rôznych úrovniach flirtovania a rôznych druhoch flirtovania, ktoré využívajú 11 páčok opätovnej príťažlivosti.

Chris Seiter:
Tiež sme robili, vy a ja, rozhovor na kanáli YouTube o flirtovaní. Pravdepodobne nie tak hlboko ako tie Facebook Lives, ale tieto Facebook Lives sú k dispozícii iba pre ľudí, ktorí sú [presluchy 00:34:40].

Anna:
Sú [nepočuteľné 00:34:41].

Chris Seiter:
hoci si jednoducho zaobstaraj program, podobné veci, ale ak by si chcel trochu prestávky v flirtovaní a ako to urobiť správne, [crosstalk 00:34:49], jo, pozri si náš rozhovor.

Anna:
Áno. A potom musíte tiež premýšľať o druhoch rozhovorov, ktoré vediete so svojím bývalým. Napríklad niektorí ľudia, ktorí sa niekedy cítia zaseknutí v textových správach, je to preto, že vediete stále ten istý rozhovor, a to aj napriek tomu, že téma sa môže líšiť. V podstate by ste chceli vždy požiadať o radu. Existuje mnoho rôznych druhov, existujú vysoké úrovne interakcie aj nízke úrovne interakcie. Takže vysoká úroveň interakcie je priama, je tiež veľmi sociálna. Sú teda priame a vyžadujú, aby ste od svojej bývalej a vy investovali čas alebo energiu na vzájomné vzťahy. Zo sociálneho hľadiska sa vám môžu páčiť napríklad aj skupinové rozhovory, večierky alebo pri interakcii s sférou vplyvu. Jedná sa o vysoké úrovne interakcie a môžu to byť rady alebo tí, ktorí majú efekt Benjamina Franklina, alebo slečna v núdzi, však?

Anna:
Môžu to byť intelektuálne alebo premyslené rozhovory, práca, politika, náboženstvo, sociálne problémy, rodina. Môžu byť vtipné. Môžu to byť hry. Zistil som, že veľa mojich klientov, ktorí uviaznu, je často uviaznutých na rovnakom druhu vysokej úrovne interakcie v akomsi texte. Musíte to preto vždy prepnúť. Teraz je potrebné prepnúť medzi vysokou a nízkou úrovňou. A vy a ja začneme hovoriť o textoch s nízkou investíciou kvôli COVIDU. Bývajú nepriame a na zapojenie nepotrebujú veľa investícií. Sú dosť pasívni. Takže napríklad uzavretá otázka na vysokej úrovni, ako sa máš? Je text s nízkou investíciou, mem, GIF, video TikTok, YouTube, Tweet. Aj keď samotné sociálne médiá zverejňujeme príspevky a príbehy, jedná sa o malú interakciu.

Anna:
Nebudú si veľmi myslieť, aby interagovali a zverejnili ich, hoci sme, najmä pokiaľ ide o sociálne médiá, veľmi premýšľaví, však? Musíte sa však pozrieť na to, ako komunikujem s mojím bývalým? Robím to len stále rovnako a stále dokola? Je pravdepodobné, že to je prvé miesto, na ktoré sa musíme pozrieť, keď ste zaseknutí. Správny?

Chris Seiter:
Áno.

Anna:
Áno, musíte byť neustále dosť kreatívni. Ako komunikujem s mojím bývalým? A je to dostatočne kreatívne? A ako veľmi je môj vzťah spojený s týmto konkrétnym výsledkom? Niekedy sú niektorí bývalí tvrdohlaví a potrebujú len čas.

Chris Seiter:
To je pravda. Áno, a jediná vec, ktorú by som dodal, je, že trochu odídem od témy, ale nie naozaj. Napísal som to minulý týždeň. Väčšinu svojho času na písanie som strávil písaním 16 000 slovného článku o písaní textových správ. Jednou z vecí, do ktorej som tam vstúpil, bola otázka autenticity, o ktorej sme dnes už trochu hovorili, ale často to býva tak, ako viete, že váš bývalý je v skutočnosti autenticky akýsi angažovaný oproti tomu, aby reagoval len pekne. A ďalej sa snažím vždy vidieť, ako si všimnúť, čo hovoria, a potom po čase uvidím, či sa ich činy zhodujú s tým, čo hovoria. A to vám povie, či je autentické. A nie je to dokonalý spôsob, povedal by som, pretože si musíte počkať. Ale ak tam sedíš a pýtaš sa, ako mám vedieť, či je môj bývalý autentický? Myslím, že je to asi prvé miesto, kde by som začal, pokiaľ nemáte niečo lepšie, na čo si spomeniete, a pomôžete mu rýchlo diagnostikovať.

Anna:
Myslím, poviem len toto. A toto je založené na rozdieloch [nepočuteľných 00:38:30] štúdií správania, ktoré som čítal, dobre. Muži sú vo všeobecnosti oveľa menej pravdepodobní, že na vás budú reagovať, len aby boli milí. Muži, ak s vami chcú hovoriť, budú s vami hovoriť. Musíte sa báť žien.

Chris Seiter:
Je to smiešne, musíme si prečítať tú istú štúdiu, pretože som sa snažil nájsť niečo, z čoho by článok bol, a malo to niečo podobné, ženy boli tie, ktoré boli ... Áno, myslím, že aj v štúdii sa hovorilo, že ženy sú trochu pravdepodobnejšie bude, že sa pokúsia udržať vzťah so svojím bývalým po rozchode, zatiaľ čo muži sú si podobní, akoby viac chceli čistý strih.

Anna:
Áno, buď sme boli zapojení, alebo nie.

Chris Seiter:
Áno, povedal by som, že ako muž, určite by som súhlasil s mužskou stránkou veci. Preto si myslím, že je tu aj oveľa viac žien, ktoré hľadajú online rady o rozchode, pretože je to trochu zložitejšia prekážka, ktorú je možné prekonať.

Anna:
Mnoho mojich mužských klientov je často zmätených, pretože sa im páči, že je to ťažšie, pretože hovorím len ako žena, v minulosti som s niekým hovoril, len aby som bol milý. Áno, ženy sú od narodenia takmer socializované, aby boli pekné. Dobre, takže je oveľa ťažšie, ak je vaša bývalá žena rozlíšiteľná, či je alebo nie je milá alebo či je originálna. Ak chcete zistiť, či žena vo svojich odpovediach na vás odpovedá úprimne, mali by ste sa pozrieť na počet slov. Dobre. A mali by ste ju celkom dobre poznať. Viete, kedy sa odmieta, a viete, keď je jednoducho milá, na rozdiel od toho, že je skutočne zasnúbená. Niektoré ženy, keď sú odmietavé, a je nepríjemné hovoriť im, neviem alebo s vami nechcem hovoriť. Povedia, Hahaha, a potom skutočne neodpovedajú na nič, čo si napísal.

Chris Seiter:
Myslím tým, to by bolo také, že slová a činy v praxi, ako napríklad hahaha, naznačujú, ako, oh, myslíte si, že je to vtipné, ale ak vôbec nereagujú, nemysleli si, že to bolo vtipné . Áno.

Anna:
Áno.

Chris Seiter:
Ale myslím si, že sa to tiež komplikuje, pretože niektorí muži to dokonca čítajú ako, ach, hrá sa o to ťažko. Prenasledujú viac niečoho podobného, ​​čo len trochu dokazuje, že muži sú hlúpi, ale to je iné [nepočuteľné 00:41:07].

Anna:
Áno, ak je žena menej pravdepodobné, že sa bude ťažko hrať, je skutočne nepríjemná a nevie, ako povedať nie.

Chris Seiter:
Áno, tiež si myslím, že musíte vziať do úvahy skutočnosť, že je oveľa pravdepodobnejšie, že bývalý hráč bude hrať ťažko. Myslím, že je to tvoj bývalý.

Anna:
Je menej pravdepodobné, že chlap bude hrať ťažko. A znova, ak s vami hovorí váš bývalý, aj keď s vami, máte pocit, že veľa nerozpráva, skutočnosť, že hovorí s vami, znamená, že sa chce s vami rozprávať. Keby sa s vami nechcel rozprávať, vôbec by nereagoval.

Chris Seiter:
Rozsudok Anny a mňa je teda spokojný s odpoveďami, ktoré dostanete.

Anna:
Áno. Buď s tým šťastný.

Chris Seiter:
Skutočná podceňovaná vec, myslím, že na konci tejto epizódy podcastu, ktorú som si z toho vzal najviac, bolo to isté, čo ste povedali na začiatku, že sme ani nehovorili o tom, čo je ako, pozri, ovládate 50% rovnice. Uistite sa, že ovládate každý kúsok z týchto 50%, nie 30%, kontrolu nad každým kúskom toho prísavníka a dobré veci sa stanú.

Anna:
Áno, správne.

Chris Seiter:
Ako teda vedie jeden tréner s niekým ako ste vy?

Anna:
Čo? No, jeden, ak si so mnou nikdy předtím netrénoval, vždy môžeš ísť na webovou stránku a vybrať si ma, a to by bolo super. Budeme sa dobre baviť. Skvelý rozhovor, vymyslenie herného plánu. Dostanete odkaz na stiahnutie záznamu z našej relácie. Sľubujem, že vám dám veľa domácich úloh a budeme sa smiať, možno budeme plakať, ale určite odpovieme na všetky vaše otázky.

Chris Seiter:
To je skvelé. Predtým, ako sme začali, mi dala trénerské stretnutie. Hovoril som jej to skôr, ako sme začali, bol som rád, že, tento týždeň som bol skutočne úzkostlivý a vystresovaný. A bol som ako, vylievať všetko a ona je ako, áno. Prešla do režimu trénera, to som vedel povedať a bol som rád, len mi dajte koučing. Takže je to skvelé.

Anna:
No, práve som vyšiel z trojdňového workshopu o autenticite. Takže za moju vlastnú trénerskú certifikáciu, takže ste dostali [presluch 00:43:19] -

Chris Seiter:
No a máš to.

Anna:
… [Nepočuteľné 00:43:21] z lisov.

Chris Seiter:
Správny. Dostal som teda najlepšiu spätnú väzbu od Anny, ale môžem za ňu ručiť, je to skvelá trénerka. Dala mi koučing, než sme tu začali, a cítim sa ako milión dolárov.

Anna:
Myslím tým, že keď konečne získam úplnú podobu certifikácie na magisterskej úrovni, jednoducho nie je veľa ľudí [presluchy 00:43:42].

Chris Seiter:
Hovorme o tom skôr, ako tu zavesíme. Anna je šialená. Takže, čo hovorím trochu šialené, je ...

Anna:
Som.

Chris Seiter:
Ste stredná úroveň vpravo od ICF?

Anna:
Áno, [presluchy 00:43:56]

Chris Seiter:
Dobre, takže sa snaží stať sa jedným z mála ľudí v ...

Anna:
1300. V tejto dobe je 1349.

Chris Seiter:
Dobre, takže sa snaží stať sa trénerkou číslo 1350 Master v celom svete ... To je Medzinárodná federácia koučov, pre tých z vás, ktorí to nevedia. To je to, komu pomáhame trénovať. A áno, nemôžem o nej povedať dosť pekných vecí. Zakaždým, keď v utorok urobíme jednu z týchto epizód podcastu, je to vždy taká zábavná konverzácia. Vždy mám pocit, akoby to bolo to, čo som vytvoril, a vždy sa od teba učím. To je dobré znamenie.

Anna:
To znamená, že tým myslím, že vždy, keď sa spolu rozprávame, veľa sa naučím, takže je to vzájomné.

Chris Seiter:
Áno, myslím, že je to pravda, ale nie ... Myslím, že je to trochu deskriptor. Je to ako pravidlo 80, 20 ako 80% vy, 20% ja.

Anna:
Myslím si, že to tak nie je. Naozaj si myslím [presluchy 00:44:52].

Chris Seiter:
Prestaň byť skromná Anna. Ste dobrý bonafid. Umožňuje iba [nepočuteľné 00:44:56].

Anna:
Rovnako tak vy, obaja sme badass, a preto sme priatelia. Ale urobím vlog aspoň pre môj trénerský program, pretože je to jediný akreditovaný vzdelávací program Medzinárodnej trénerskej federácie, ktorý sa zameriava na autenticitu. Myslím si, že o tom musí skutočne veľa z nás hovoriť, najmä keď sa snažíme získať späť ex. Pretože v ex zotavovacom priestore je toľko toho, čo sa môže cítiť manipulatívne. Takže niečo, čo chcem, aby všetci moji koučovací klienti boli, a aj keď netrénujeme, ako keby ste rozumeli skupine na Facebooku, nechceme, aby ste niekedy klamali alebo boli neúprimní. Chceme, aby ste boli pravdiví, a aby ste do seba zahrnuli všetko, čo je o vás, a priniesli to do svojich interakcií s bývalým, pretože sa to interpretuje ako dôvera a dôvera je neuveriteľne atraktívna.

Chris Seiter:
To je pravda. Som rád, že ste vychovali ... Myslím, že sme v tomto kontroverznom výklenku, ak si myslíte, že je to výklenok pre rozpad. Väčšina ľudí nechce dať dohromady bývalých. A bohužiaľ nás obýva dosť ľudí, nechcem povedať podvodníkov, ale ľudia, ktorí ... No, záleží im na tom, aby získali svoje peniaze a aby vám mali na oplátku hodnotu. Nebudem tvrdiť, že vám nedávajú hodnotu, pretože som si istý, že niektorí z nich to robia. Ale jedna vec, ktorá bola mojím uzdravovacím výkrikom s Ex Boyfriend Recovery od kedy som začal, je to, že chcem ísť nad a s hodnotami. Takže môžem úprimne povedať, že Anna je momentálne pravdepodobne najlepšou trénerkou na celom svete, čo sa týka nielen autenticity, ale aj toho, že sa cítite. Dobre, takže, ako som povedal, som skutočný, keď všetci počúvame alebo sledujeme.

Chris Seiter:
Väčšina ľudí v tomto priemysle nechce povedať, že využíva výhody jednotlivcov so zlomeným srdcom, ale mám pocit, že sa toho trochu deje. A pre mňa nemám problém s marketingom. Takže ľudia majú často problém s uvedením na trh, ja s tým taký problém nemám. Mám ale problém s tým, že ak veľmi obchodujete a získavate výpredaje, urobte všetko pre to, aby ste mali pocit, že z toho má človek maximálnu hodnotu. Jednou z vecí, ktoré môžem o Anne úprimne povedať, je, že vám dá na tréningu maximálnu hodnotu. Snažím sa vám preto vždy dať maximálnu hodnotu pomocou digitálnych produktov a podobných vecí. Anna bude v koučovaní človekom, ktorý ide tak ďaleko nad rámec, je to pre mňa ohromujúce a mala by byť na seba neuveriteľne hrdá na to, čo urobila, aby podporila imidž Ex Boyfriend Recovery. Pretože som si vedomý skutočnosti, že sme v tejto kontroverznej nike.

Anna:
Prepáč za moje mačky.

Chris Seiter:
To je v poriadku. Milujem mačku, ktorá práve ubieha. Rád by som to dával ako skutočne vášnivé [presluchy 00:48:03].

Anna:
Viem, a potom sa zrazu snažím zachovať rovnú tvár, pretože moja mačka [nepočuteľná 00:48:07] má rada, ach, bože, neviem, či to môžete upraviť. Prepáč.

Chris Seiter:
Musíme to udržať, sme tu autentickí.

Anna:
My sme. Anna má mačku [nepočuteľné 00:48:18].

Chris Seiter:
To je pravda. Ale tu mám na mysli. Ak chcete, aby vám niekto pomohol s najlepším možným výsledkom vášho života, či už sa vám vráti váš bývalý, alebo vám pomôže prekonať svojho bývalého, Anna je osoba pre vás. Úprimne verím, že na svete momentálne nie je nikto lepší, vrátane mňa.

Anna:
Čo?

Chris Seiter:
Áno, trénujete [presluchy 00:48:43], takže máte oveľa viac praxe. Áno, to je veľká pochvala.

Anna:
To je moja pochvala. Teda, len a je dôvod, prečo som prišiel na ERP, keď mi samému zlomil srdce. Správne ste citovali výskum od niekoho, s kým pracujem.

Chris Seiter:
Dan Ariely, nesprávne priradenie emócií.

Anna:
Áno. Keď som získal titul MBA, bol to môj profesor, takže som vedel, že v tomto programe je niečo, čo sa skutočne líši od ostatných. Podľa mňa program skutočne prerástol do niečoho, čo sa týka autenticity, ktorá je založená na vede a faktoch. A takisto sme len vo facebookovej komunite, vo všeobecnosti je, myslím si, láskavý a ústretový a snažíme sa, aby sme boli navzájom úprimní a otvorene hovorili. Je to skutočne jedinečná komunita.

Chris Seiter:
Áno, poviem jednu vec o facebookovej komunite je Anna a ja si myslím, že sú veľmi ochranárski. Takže niekedy tam sú ľudia, musíme chrániť ostatných, ako sú tam nejakí negatívni ľudia. A bojíme sa ich zbaviť a vrátiť im peniaze, pretože sa nehodia na to, čo sa snažíme vytvoriť. A niekedy to škodí pocitom ľudí, ale v mojej mysli sa vždy snažíme chrániť integritu skupiny a zabezpečiť, aby neexistovali žiadne hádky, boje alebo menovanie, alebo myslím, niektorí ľudia povedali niektoré [presluch 00:50: 17] veci tam.

Anna:
Musí to byť emočne veľmi bezpečné miesto a je to veľmi emocionálne bezpečné miesto. Je to tiež miesto, kde nebudete vždy počuť veci, ktoré chcete počuť. Ľudia to však hovoria z lásky a láskavosti, pretože chcú, aby ste boli čo najlepší a dosiahli to, čo môžete. A je to naozaj krásna skupina, ktorá tiež chráni vzájomné súkromie a dôvernosť. Pretože lámanie srdca nie je ľahké a veľa ľudí ani nie tak sám seba, pretože to je otvorené, je vidieť, že som v skupine, ale veľa ľudí nechce, aby sa vedelo, že sú v skupina na obnovenie vzťahu. A tak sa navzájom chránime, chránime, robíme to súkromným, robíme to dôverným a čokoľvek, čo hovoríte v skupine, zostáva v skupine, takže som na to skutočne hrdý.

Chris Seiter:
Od nášho prvého začiatku sme prešli dlhú cestu, poviem vám to.

Anna:
Áno. Teda, na začiatku sme boli naozaj malí.

Chris Seiter:
Áno, stále sme, dobre, čo máme teraz 5000?

Anna:
Máme takmer 6000.

Chris Seiter:
Prijímam ľudí každý deň a ani neviem. Som rád, bol tento človek v poriadku, toto, toto.

Anna:
[presluchy 00:51:34].

Chris Seiter:
Dostávame veľa falošných žiadostí, neviem, či si to všimnete. Myslím, že sú to roboti. Ale áno, osobne pridávam ľudí do skupiny každý deň, aby som sa ubezpečil, že sú niekým, kto si kúpil program alebo absolvoval koučing. Myslím si, že prístup získate zakúpením nezmazateľnej knihy. Do skupiny skutočne existujú tri vstupné body. Takže sa chcem ubezpečiť, že to každý vie, takto sme skutočne prísni, pokiaľ ide o vstupné body do [nepočuteľných 00:52:06]. Ale áno, každopádne koučing s Annou je veľmi jednoduchý, choďte na webovú stránku, kliknite na koučing, zaregistrujte sa na koučing. To je všetko.

Anna:
Myslím, že budem jediným trénerom na hlavnej úrovni v priestore na obnovenie vzťahov, ktorý bol vyškolený špeciálne prostredníctvom programu autenticity.

ako dlho trvá, kým ex budeš chýbať bez kontaktu

Chris Seiter:
[nepočuteľné 00:52:29] 1300 na celom svete [nepočuteľné 00:52:32]. Jediný v celom priestore rozchodu a pravdepodobne aj vo vzťahu?

Anna:
Určite na úrovni predlohy a autenticity. Áno.

Chris Seiter:
Ideme na to. Získame vám kvalitu. Ale ďakujem, že ste všetkých vypočuli a ukázali sa.

Anna:
Vďaka chlapi. [presluchy 00:52:51].

Chris Seiter:
Uvidíme sa budúci týždeň, nech už…

Anna:
Áno, o čom hovoríme budúci týždeň?

Chris Seiter:
Chceš o tom hovoriť? Neviem.

Anna:
Myslím tým, záleží to na tom, ako sa obaja cítime dobre? Pretože viem, že si behal naozaj tvrdo, pretože si môžeš dať trochu voľna.

Chris Seiter:
Áno. Chcem povedať niečo ako zmena a možno ako bočné strany, bývalý vás chce späť alebo niečo podobné.

Anna:
Môžeme to urobiť.

Chris Seiter:
Je to super ľahké.

Anna:
Áno. Poďme to spraviť. Ako vieme, že ťa tvoj bývalý chce späť?

Chris Seiter:
Áno, urobme to. Ako viete, že vás bývalý chce späť? Tu idete všetci.

Anna:
Ale vytvorte o tom dokument, aby som to nebol preto, lebo sa neustále pýtam Chrisa, o čom to hovoríme, potom som zabudol.

Chris Seiter:
Takže to urobíme pre dnešok. Uvidíme sa nabudúce.

Anna:
Vidíme sa.