Dostať svoju úzkosť pod kontrolu vám môže pomôcť s vašou ex

Aký Film Vidieť?
 
Prehrať epizódu podcastu Hranie

Dnes si s trénerkou Annou sadneme a v podstate budeme ručne vyrábať túto epizódu podcastu, čo je konečný sprievodca riešením problémov s úzkosťou po rozchode.



  • Budeme hovoriť o tom, ako dostať svoju úzkosť pod kontrolu.
  • Prečo je také dôležité dostať to pod kontrolu
  • Ako

Poďme priamo do toho.

Ako sa vyrovnať so svojou úzkosťou po rozchode







Anna:
Áno. Áno, myslím si, že je to naozaj skvelé. Týka sa to myslím všetkých v našej skupine na Facebooku.

Chris:
Áno. Deje sa tam veľa úzkosti. Všimli sme si, že veľa z nich je veľa klientov, s ktorými sa budeme zaoberať. Anna, ako vždy, prišla pripravená. Snažil som sa prísť pripravený, ale bola ako, áno, dobre-

Anna:
Aj vy ste prišli pripravení.

Chris:
Mal som jednu vec.





Anna:
Vaša vec však bola zlato.

Chris:
Bolo to dosť zaujímavé. Ale potom ty-

Anna:
Mali by ste sa o tom porozprávať.

Chris:
Povieme si o tom v prírodovednej časti. Keď už hovoríme o sekcii vedy, rozdelíme druh tejto epizódy na tri časti. Správny?

Anna:
Hej hej.

Chris:
Veda a potom viac-

Anna:
Pocity a potom, čo robiť.

Chris:
Pocity a potom čo robiť.

Anna:
Áno.

Chris:
To je skvelý spôsob. Som veľmi rád, že vás tu mám ako partnera. Pretože som bol doslova prázdny, bol som rád, dobre, po vede, čo príde po vede? Už som zabudol. Dobre, že ste tu, aby ste ma zachránili.

Anna:
No, tvoríme skvelý tím, takže som nadšený.

Chris:
Robíme. Robíme. Dobre, takže veda.

Anna:
Veda.

Chris:
Úzkosti.

Aké sú vaše šance na získanie bývalého priateľa späť?

Anna:
O môj Bože.

Chris:
Poďme.

Anna:
No, dobre, hovorili ste mi o tom, ako sme začali, o tomto dramatickom trojuholníku. Chcem o tom počuť všetko. Povedz mi viac.

Chris:
Áno. Takže moja žena vlastne bola ... Poslala mi to a povedala: Hej, mohol by si to použiť. Alebo samozrejme, povedal som: Ach, dobre, čo to je? Povedala, že neviem, znie to jednoducho v pohode. Predtým, ako sme robili túto epizódu, som bol rád, ach, idem sa o tom dozvedieť. Strávil som teda asi 30 minút sledovaním videí na YouTube a čítaním o nich. Volá sa Karpmanov dramatický trojuholník.

Anna:
Ako Cartman z South Parku?

Chris:
Nie, Karp, ako Karp.

Anna:
Robím si srandu.

Chris:
Hej hej. No, South Park milujem.

Anna:
Ja áno.

Chris:
Najmä epizóda svetových vojen.

Anna:
Áno. O môj Bože.

Chris:
To bol zaseknutý deň. Teraz som to nesledoval celé veky. Dobre, dostávame sa od témy.

Anna:
Vždy však odídeme od témy.

Chris:
Dobre. Takže, Karpmanský dramatický trojuholník, alebo ako ho iní ľudia s láskou nazvali, Trojuholník teroru, je v podstate tento trojuholník rolí, v ktorých sa môžete ocitnúť uväznení a z ktorých sa nemôžete dostať. Často to môžu byť určité roly, ktoré vo vzťahu prevezmete. Existujú tri typy rolí. Je tu obeť, toto je typ človeka, ktorý povie: Ach, všetko zlé sa mi deje stále. Často sa hrajú na obeť. Je tu záchranca, toto je typ človeka, ktorý príde k obeti a povie: „Ja vyriešim vaše problémy. A potom je tu prenasledovateľ, ktorý je niekým, kto bude obviňovať ostatných ľudí zo všetkých ich problémov, namiesto toho, aby si vzal na seba akýkoľvek druh sebaobviňovania.

Chris:
Zistili, že ľudia, ktorí majú veľkú úzkosť alebo dokonca niekedy majú veľkú depresiu, majú v tomto trojuholníku tieto úlohy, a preto im nedokážu uniknúť. Napríklad záchranár je naozaj bežná vec, do ktorej sa podľa mňa veľa ľudí v našej skupine na Facebooku dokáže vcítiť. Z času na čas premýšľajú alebo chodia s chlapom a sedia tam a premýšľajú. No, ja môžem byť ten, kto vyrieši ich problémy. Môžem to napraviť. Myslím, že niečo z toho mám, a to je pravdepodobne ... Určite niečo z toho určite máte, pretože sa pozrite na naše pracovné miesta. Snažíme sa napraviť narušené vzťahy. Sme záchrancovia. Nakoniec sa však stane, že ak ste príliš veľkým záchranárom, nikdy nebudete chcieť napraviť problémy toho druhého. Stále hľadáte ďalšie problémy na vyriešenie. Vašou úlohou by malo byť skutočne zmocniť ostatných ľudí, aby im pomohli naučiť sa, ako riešiť svoje vlastné problémy.

Chris:
To, čo sa nakoniec stane, je niekedy, myslím, že som sledoval toto video tohto človeka, ktorý to vysvetľoval. A on hovoril, že má trénerského klienta a koučovací klient ho jedného dňa zavolal a povedal: Neviem, či sa máme o čom rozprávať. Vyšiel som teda von a vytvoril som si problém, aby sme sa mali o čom rozprávať. Čo je čudné. Ale v jej mysli to bolo dobré, nechcem utrácať peniaze za nič, tak som si urobila tento problém. Bola obeťou a našla spôsob, ako sa znovu postaviť do role obete. Takže sa môžete neustále chytiť do pasce a toto funguje pre všetky tri roly. Neviem, ako to platí pre úzkosť, len mi to prišlo fascinujúce.

Anna:
Myslím si, že to hrá túto predstavu o prenasledovateľovi a bežcovi. Keby sme tieto časti trojuholníka vložili do ... Úzkostný štýl pripútania je prenasledovateľ. A potom je bežcom vyhýbajúci sa štýl pripútania, sú dva z nich, ustráchaný a odmietavý. Odvolanie je oveľa zriedkavejšie, strach je oveľa bežnejší. Som bývalý-

Chris:
Áno, o strachu vieme všetko.

Anna:
Áno. Som bývalý. To je zábava.

Chris:
Prečo tak nejako nepevníme rozdiel medzi ustráchanými vyhýbavými štýlmi príloh a odmietavými vyhýbavými štýlmi príloh.

Anna:
Dobre. Na účely ERP, pretože nomenklatúra sa líši mimo našej skupiny a medzi rôznymi odborníkmi. Dobre? Ale pre účely ERP je strachom len vyhýbanie sa vašej záhradnej odrode. Záväzkoví fobovia, ľudia, ktorí sa dosť ľahko stiahnu, majú tiež úzkostné sklony. Dobre? Ale odmietavý vyhýbajúci sa ... No, strachujúci tiež túžia po emočnej intimite, ale boja sa, a teda majú strach, aby sa k niekomu romanticky pripútali. Dobre? Často majú túto základnú vieru v to, že nakoniec niečo pokazím, takže by som túto osobu pravdepodobne mal odtlačiť. To je v skratke strach z vyhýbania sa.

Anna:
Odmietajúci je osoba, ktorá sa aktívne vyhýba emocionálnemu zblíženiu. Stane sa to, že navonok budú pôsobiť veľmi prepojení a vynikajúci poslucháči, ale pokiaľ ide o ich vlastné potreby alebo vytváranie blízkych emocionálnych pripútaností, budú sa im aktívne vyhýbať. Ako bývalý odmietavý pracovník by sa stalo, že by som sa dostal skutočne blízko k ľuďom a potom ich v určitom okamihu len odsunul a úplne vylúčil. A bolo by to okamžité a náhle a trvalo by to navždy. Vydržalo by to naozaj dlho. Aby som sa pokúsil dostať ku mne, neurobil by som to. Bolo by to len ako uzavretá kniha. Ale mám kopu priateľov. To sú dva rozdiely.

Aké sú vaše šance na získanie bývalého priateľa späť?

Chris:
Dobre. To sú najpravdepodobnejšie čo? Čo sa týka úzkosti.

Anna:
[nepočuteľné 00:06:52]. Áno. Úzkosť je prenasledovateľ. Takže to sú ľudia, ktorí potrebujú takmer neustále overovanie. Ich milostné jazyky majú tendenciu byť slovami potvrdenia alebo fyzického dotyku. Čokoľvek, čo ... alebo dary. Všetko, čo ich potvrdzuje alebo potvrdzuje, že sú milovaní a sú akceptovaní. A to neustále potrebujú. Tiež majú tendenciu premýšľať. Keď ste hovorili o dramatickom cykle, o jednej žene, ktorú ste spomenuli, a kto ju vytvoril.

Chris:
Obeť, správne.

Anna:
Obeť. Myslím si, že veľa obávaných ľudí sa bude hrať na obeť. Pýtajú sa, prečo práve ja? Prečo sa to deje? Dnes som mal trénerského klienta, ktorý zjavne mal úzkosť. Nie som terapeut, že? Nie som profesionál v oblasti duševného zdravia, som len tréner. Bolo však jasné, že mala úzkosť, pretože doslova povedala: premýšľam. A čo sa stane v tom nadmernom premýšľaní, je to, že si úplne zle vysvetľovala všetko, čo robil jej bývalý, a hovorila ho objektívom, že ma nemá rád. Vôbec si neuvedomovala, že jeho správanie je také, že situácia, v ktorej sa ocitli, bola veľmi nepríjemná. Nesprávne ho predstavila iným ľuďom. Bol teda tak trochu sám. Takže sa stiahne a bude len ticho. A myslela si, že sa jej len vyhýba a vôbec sa mu nepáči. A tento príbeh si vytvorila vo svojej hlave.

Chris:
Áno.

Anna:
Áno.

Chris:
Zdá sa, že je to trochu spoločná téma, ktorú si všimnete medzi ľuďmi, ktorí majú úzkosť z pripútania, či majú tieto príbehy, ktoré si vytvárajú vo svojich hlavách. Skoro ako ich vlastná malá realita. Keď je samotná realita trochu iná. Všimol som si, že veľa hovorím s ľuďmi v mojom osobnom živote, ako aj koučujem ľudí alebo sledujem ľudí v skupine na Facebooku. Mnohokrát majú takúto mentalitu obete, ale nie som si istý, či to pomáha, pokiaľ ide o vedecké poznatky, do ktorých vstupuje všetok výskum, ktorý ste robili -

Anna:
Myslím tým, myslím si, že jedna zo štúdií, ktoré som čítal, bolo niekoľko štúdií, ktoré tu budem rozvíjať. Jeden sa pozrel na mozgové skeny ľudí, ktorí nedávno skončili zo vzťahov. Ukázalo sa, že sociálna bolesť, inými slovami emocionálna bolesť z rozpadu alebo odmietnutia určitého druhu a fyzická bolesť, zdieľajú úplne rovnaké nervové dráhy. V jednej štúdii videli, že ľuďom, ktorí nedávno prešli rozchodom, nech už rozchod chceli alebo nie, nechali si naskenovať mozog, keď sa pozerali na fotografie svojich bývalých a premýšľali o samotnom rozchode. Keď pozerali na fotografie, hádajte, čo sa stalo? Časť mozgu spojená s fyzickou bolesťou sa rozsvietila. Toto spôsobilo, že to vyvolalo pocity sociálneho odmietnutia. Jedná sa o aktivujúce oblasti mozgu, ktoré sa podieľajú na doslovnej fyzickej bolesti, ktoré sa zriedka aktivujú počas iných neurálnych zobrazovacích štúdií emócií. To je teda naozaj zaujímavé, že?

Chris:
To je naozaj zaujímavé.

Anna:
Predstavte si, že sa pozeráte na ... Zjavne na obrázky vecí, ktoré ich robia šťastnými -

Chris:
Sociálne médiá, správne.

Anna:
Áno, správne? Ale spôsobuje ostrú bolesť, takže môžeme vidieť, prečo to vytvára tento druh úzkosti. Tvrdí, že sociálna strata doslovne predstavuje osobitnú emocionálnu skúsenosť, ktorá je jednoznačne spojená s bolesťou. Mozog, ako vieme, túži po láske. Zamilovanosť odstráni viečko rôznych šťastných hormónov, ako je dopamín a oxytocín, a vytvorí super šťastné pocity. Keď nás opustí náš ex, prísun týchto hormónov, ktoré sa cítia dobre, sa ponorí a mozog uvoľní stresové hormóny, ako napríklad -

Chris:
Kortizol, správne.

Anna:
A adrenalín.

Chris:
Áno.

Anna:
Na týchto hormónoch je skvelé to, že v stresujúcich časoch nám umožňuje rýchlo a efektívne reagovať na hrozby. Ale pokiaľ ide o dlhodobé ťažkosti, ako je napríklad zlomenie srdca, tieto stresové hormóny sa doslova hromadia a spôsobujú problémy. Čo sa teda stane v mozgu? Dúfam, že vám nebude vadiť, že si vytrhnem len trochu viac.

Chris:
Nie, vytočte sa.

Anna:
Dobre.

Chris:
Ty a ja považujeme tieto veci za fascinujúce, ale všetci ostatní chcú počuť tieto pocity. Ale poďme na to.

Anna:
Sú ako, Anna, drž hubu.

Chris:
Poďme do králičej nory.

Aké sú vaše šance na získanie bývalého priateľa späť?

Anna:
Dobre. Poďme do králičej nory, dobre? Tu sú uvedené doslova fyzické príznaky rozchodu a to, ako sa to stane. Dobre? Príliš veľa kortizolu v mozgu, takže dlhodobé ťažkosti, sa nám hromadí kortizol. Príliš veľa kortizolu v mozgu, čo to robí? Posiela krv do hlavných svalových skupín. Čo sa potom stane? Naše svaly sa napnú a sme pripravení reagovať na hrozbu, ako je boj alebo útek. Bez skutočnej potreby fyzickej reakcie však predpokladám, že so svojím bývalým doslova nebojujete, ako keby ste ho päsťou udierali do tváre.

Chris:
Dobre, dúfajme. Máme väčšie problémy so smažením.

Anna:
Úprimne povedané, ak toto počúvate, práve ste prešli rozchodom a chcete to urobiť, nerobte to. Pretože tým sa dostanete do väzenia. A to nedostane ex späť. Svaly však nemajú možnosť vydávať svoju energiu. Čo sa potom stane? Svaly napučiavajú a spôsobujú bolesti hlavy, stuhnutý krk a ten strašný pocit zo stlačenia hrudníka. Som si istý, že ak si spomeniete na nejaké zlomené srdce, máte pocit, že sa vaša hruď doslova prepadáva sama do seba.

Chris:
Áno.

Anna:
Áno.

Chris:
Áno.

Anna:
Preto, pretože-

Chris:
18 rokov, prvé zlomené srdce, to bolo to najhoršie, čo som kedy cítil. Hovorím ti, môj otec bol ako, Hej, ideme sa niekam najesť. Pretože rád chodím jesť. A bol som rád, že č. Nie som ani hladný.

Anna:
Sa ti páči, Nie.

Chris:
Cítim to tu.

Anna:
Dobre, tak čo povedalo ... To je skvelé, pretože ... No, nie skvelé. Ale to vedie k ďalšej veci. Vaše svaly nemôžu mať dostatočné zásobenie krvou, vďaka opätovnej akumulácii kortizolu odvádza krv preč z tráviaceho systému, čo nakoniec spôsobí stratu chuti do jedla, hnačky. Je mi ľúto, že hovorím o hnačkách.

Chris:
To je šialené. To je v poriadku.

Anna:
Alebo kŕče.

Chris:
Preto mám ako dieťa toľko problémov s hnačkami.

Anna:
Naozaj?

Chris:
Príliš veľa zlomeného srdca.

Anna:
O môj Bože.

Chris:
Len si robím srandu. Kúpili ste si to tiež, to je najväčšia časť.

Anna:
Urobil som. Urobil som, to som si úplne kúpil. Bol som ako, ach nie, nebohý Chris. Kto ti toľkokrát zlomil srdce? Potom sa stane to, že vo vašom tele pretekajú stresové hormóny, váš imunitný systém doslova začína zápasiť, takže zvyšuje vašu zraniteľnosť, vystavuje vás, takže sa stanete zraniteľnejšími voči chorobám.

Chris:
COVID.

Anna:
A ploštice.

Chris:
Získate COVID.

Anna:
Áno, COVID. Preto veľa ľudí po rozchode zažije nachladnutie alebo chrípku.

Chris:
Áno.

Anna:
Správny?

Chris:
Áno.

Anna:
Opäť tu je to rovnomerné uvoľňovanie kortizolu, ktoré bude mať za následok, hádajte čo? Problémy so spánkom. A zasahuje do vašej schopnosti robiť zdravé úsudky. Pamätám si, že po rozchodoch som nemohol chvíľu spať. Spal som niekedy len dve, tri, štyri hodiny v noci.

prečo sú svadobné zrážky hodnotené r

Chris:
Áno.

Anna:
Rozchody aktivujú oblasť vášho mozgu, ktorá spracováva túžbu a závislosť. Myslím, že ak ste členom našej skupiny na Facebooku, mali by ste mať, alebo ak ste so mnou trénovali, pravdepodobne ste si už prečítali príspevok o jednom z našich moderátorov, ktorý je doslova výskumníkom. Pracovala na vakcíne COVID pre jednu z najväčších biotechnologických spoločností na svete. Napísala článok o celej vede bez kontaktu a skutočne hovorí o celej tejto túžbe a závislosti, ktorá sa vytvára v dôsledku úzkosti, ktorá je výsledkom nadmerného množstva kortizolu a adrenalínu v tele. To je veda. Jéj.

Chris:
Áno, viete, je to smiešne, len nedávno som prepísal obrovského bezplatného sprievodcu na webe, ako všeobecne dostať ex späť. Tam som dal niečo ako vedecký typ veci. Jeden z článkov, ktorý sme napísali o [nepočuteľnom 00:15:06] zotavení, sa volá Anatomy of Breakup. Máme veľa grafiky, skoro ako zvukový systém, viete, ako majú zvukové systémy všetky tie tlačidlá, ktoré môžete tak trochu umiestniť a položiť? No, trochu si ilustrujeme, ako vyzerajú všetky šialené chemikálie. A je to taká zaujímavá vec, pretože vidíte boom, jediným tlačidlom hore je kortizol. Keď ste začali rozprávať, bolo mi to čerstvé. Skutočne som robil srandu, keď si prechádzal tamojšou vedou.

Chris:
Jedna vec, ktorá ... V skutočnosti som nepočul štúdiu mozgu, o ktorej ste hovorili, kde ich prinútili pozerať sa na obrázky a cítili fyzickú bolesť. Počul som takmer identickú štúdiu, kde študovali aspekt túžby a závislosti, a robili to isté. Nechali ľudí prechádzať rozchodmi, nechali ich, aby sa pozreli na obrázky svojich bývalých, a pozreli sa, aká časť mozgu sa rozsvietila. Rovnaká časť mozgu, ktorá sa rozsvieti, je tiež abstinenčné príznaky závislé od kokaínu.

Anna:
Áno. Myslím, že doslova vaše telo prechádza vysadením liekov.

Chris:
Správny. A to je tiež dôvod, prečo toľko ľudí ... vždy som našiel-

Anna:
Chcem tu na chvíľu prerušiť. Boli o tom v skutočnosti tri štúdie. Nielen, že je to rovnaká oblasť mozgu, ktorá sa rozsvieti pre drogovú závislosť, to je tiež rovnaká oblasť, ktorá mozgu zasvieti pre posadnutosť.

Chris:
Áno. Áno. Dáva to zmysel. Viete, závislý od kokaínu by to bol tiež taký obsedantný.

Anna:
Takže je to rovnaké. Áno.

Chris:
Ale nejako to postupne prechádza do toho, čo som sa chystal povedať. Vyhľadávacie návyky našich zákazníkov sú pre mňa vždy fascinujúce. Pretože vždy hľadajú iba na dvoch miestach. Hľadajú v službe Google, čo je najbežnejšie vyhľadávanie. A dáva to zmysel, pretože si chcú nechať ... Sú veľmi posadnutí hľadaním odpovede na otázku: Ako zastavím túto bolesť, ktorú cítim? Ale nechcem, aby ktokoľvek vedel, že prechádzam bolesťou. Prejdú tiež na YouTube. Budú hľadať na YouTube. Existuje teda aj trochu tohto prvku sebaznechucovania, pokiaľ ide o rozpaky týkajúce sa túžby po bývalých. Každopádne mi to prišlo zaujímavé.

Anna:
No, toto skutočne pekne prechádza do pocitov, ktoré sú súčasťou úzkosti. Pre ľudí, ktorí majú skoro 20 rokov, pretože máme značnú časť ľudí, myslím, že tak v koučovaní, ako aj v rámci skupiny Facebook, ktorí sú na začiatku až na konci 20-tych rokov. Takéto rozchody by mohli byť často koncom úplne prvého významného a zmysluplného vzťahu pre dospelých. A dokonca aj po rozchode, ako je to pri prvej láske, vás môže stále cítiť, akoby ste uviazli v tejto slučke hľadania správneho partnera. Myslím, v podstate bez ohľadu na to, aké rozchody sú na svete, že? Rozchody sa však dotýkajú mnohých problémov naraz, ktoré majú korene vo vede o tejto úzkosti. Smútok, neistota, sebaúcta, identita rolí, dokonca aj sexualita. Smútok a úzkosť sa môžu rovnať pocitom paniky a posadnutosti a depresie.

Anna:
Osoba s obsedantnými alebo obsedantno-kompulzívnymi tendenciami teda mohla zrazu pocítiť potrebu neustále kontrolovať sociálne médiá svojej bývalej. A človek v depresii by mohol skončiť len tak, že premýšľa alebo len veľa premýšľa a len sa topí v jame zúfalstva a pochybností o sebe. Ale-

Chris:
Ktoré-

Anna:
Do toho.

Chris:
Čo myslím, že ide k tej obeti, ktorá je akoby časťou trojuholníka.

Anna:
Áno, tá obeť. Späť k vášmu dramatickému trojuholníku.

Chris:
Áno, správne. Ideme na to. Hľadanie súvislostí.

Anna:
Tak tu si. Úzkosť je oveľa viac ako len znepokojujúce. Výskum ukazuje, že úzkosť sa objavuje ako súčasť utrpenia a traumy. Čo ste mohli hovoriť o dramatickom trojuholníku, čo ešte môže obsahovať úzkosť? Nie je to len starosť, sú to dotieravé myšlienky, problémy so spánkom, ťažkosti s koncentráciou, sú to pocity paniky alebo pesimizmu budúcnosti, je to doslova nepokoj, sú to závodné myšlienky alebo posadnutosť, môže to byť oprava. Nevoľnosť, opakujúce sa správanie, kontrola sociálnych médií, kontrola všetkých textov, ktoré ste si niekedy poslali, alebo počúvanie všetkých hlasových správ alebo čítanie všetkých e-mailov. Všetky tieto veci som robil predtým, ako som sa rozišiel.

Chris:
Áno. Pamätám si textovú vec, pamätám si, že som to robil. Pozeráte a katalogizujete všetky texty. To je, keď vieš, že si-

Anna:
Vtedy viete, že ste sa dostali zle. A hovoríte o tom s priateľmi a rodinou, aj s cudzincami. Pamätám si, ako som raz hovoril o mojom rozchode s cudzincom, nejakým náhodným frajerom. A on bol ako, Dobre, môžem mať tvoje číslo?

Chris:
Bol veľmi ... Bol po jednej veci, a to nebolo, aby ti pomohol.

Anna:
Áno. Malo to pomôcť sebe, mne. A odpoveď na to bola: Nie, nemôžete mať moje číslo.

Chris:
Povedali ste to tak dokonale, ako komiks ... Povedali ste to tak dokonale.

Anna:
Ahoj, ďakujem.

Chris:
Prepáč.

Anna:
Môj život je veselý.

Chris:
Myslím, že je to super. Myslím, že tvoj život je skvelý.

Anna:
Mám veľa zábavných príbehov. Ale celkovo sa cítime úplne spotrebovaní, čo sa deje alebo nedeje. Ale vec je taká, že si myslím, že každý, kto to sleduje, musí pochopiť, že je 100% prirodzené cítiť úzkosť a cítiť tú úroveň úzkosti, ktorú môžete mať z celého tohto procesu rozchodu, zo snahy zotaviť sa z rozpadu a dokonca premýšľať o získaní ex späť. A je v poriadku chcieť späť ex. Je tiež normálne, že si myslím, že potrebujem okamžitú úľavu od nepríjemných myšlienok a pocitov, preto máme rodinu a priateľov, ktorí hovoria: „Choď, choď hneď na rande. Alebo prestaň myslieť na svojho bývalého. Alebo jednoducho choďte ďalej. Chcem, aby ste pochopili, že táto úzkosť, ktorú cítite, je skutočne dobrý čas na sebareflexiu a skutočnú starostlivosť o svoje duševné zdravie. Bohužiaľ, je pravdepodobné, že každý prejde aspoň jedným alebo dvoma rozchodmi. Chcete byť lepšie pripravení na to, keď sa to stane nabudúce. Tak mimochodom.

Chris:
Aspekt úzkosti a pocitov, jedna vec, ktorú by som určite povedal, je, že si na skupine na Facebooku všimneme veľa, nie sú ľudia ... Oni nejako nechávajú túto úzkosť kontrolovať svoje činy. Preto mnohokrát ľuďom povieme, aby si prečítali Upokojenie emočnej búrky alebo Zisk emočnej kontroly. Pretože si všimneme, že sa zdá, že to má obrovský vplyv na zlepšenie konverzácií s exami, ale tiež iba na zlepšenie kvality vášho života. Pretože je dosť mizerné, keď ste neustále nervózni alebo máte depresie alebo ste obsedantní a kontrolujete svoj telefón, aby ste zistili, či niečo zverejnil alebo niečo zverejnila. A bože môj, čo keby bol niekto nový? A potom to trápi vaše ...

Anna:
Váš deň, vaša noc. Myslím tým, že si len myslíte, Ach ... To je, myslím si, zaujímavé, že musíme hovoriť aj o ľuďoch, ktorí majú úzkosť ešte predtým, ako dôjde k rozchodu alebo majú úzkostnú poruchu. Niečo som o tom čítal. Ľudia s úzkosťou alebo existujúcou úzkostnou poruchou môžu mať vzťahy skutočne strach. Aby sa dostali do vzťahu, často môžu myslieť na toľko dôvodov, prečo vzťah nefunguje, prečo by vo vzťahu nemali byť, prečo je samota lepšia. Premyslia všetko a musia sa naozaj veľmi usilovne chrániť, aby tento príbeh tohto vzťahu nefungoval.

Anna:
Pre nich, pre ľudí, ktorí majú z tejto prirodzenej úzkosti, je to obrovský skok vo vzťahu. Často budú uvádzať problémy s dôverou alebo zlé skúsenosti. Takže keď človek so zlou úzkosťou konečne urobí, na základe mojich trénerských skúseností som zistil, že už je tu toľko toho, čo emocionálne a mentálne investovalo do svojej bývalej a vyhliadky na budúcnosť, že keď sa rozpadne, neviem co mam robit. Pochopte, že ak sa s niekým rozídete alebo dôjde k poruche, nejde iba o rozchod. Alebo ak máte niekoho blízkeho alebo priateľa, ktorý prežíva rozchod a prežíva úzkosť.

Anna:
Musíte pochopiť, že to nie je len, citujem citát, rozpad. Nejde len o to, naučiť sa prechádzať bez niekoho. Existuje doslova úplne ... Mentálna vojna, ktorú musia viesť, aby sa dostali cez toto. Myslím si, že je to pozoruhodné. Nemôžeme to len tak oprášiť, pretože si robíte veľké starosti. Alebo príliš premýšľate. Nie, naozaj musíte venovať pozornosť. A ak máte priateľa, ktorý niečo také prežíva, a majú úzkosť, musíte jeho proces skutočne podporiť.

Chris:
Nejako to ide do aspektu duševného zdravia. Duševné zdravie je druh toho slona, ​​o ktorom nikto nikdy nechce hovoriť. Spoločnosť to často zametá pod koberec, skutočne nemajú dobrý alebo ideálny spôsob. To je vlastne niečo, čo tak trochu zažívame, keď sme v skupine Facebook bohužiaľ dostali samovražedné pokusy alebo vyhrážky samovraždou. A my sme radi, dobre. Jeden z ... Nemôžem si spomenúť, či to bol moderátor, alebo nie, zavolali na linku pomoci pre samovrahov a bolo to ako 50 minút čakania alebo niečo také, čo vám ukazuje, aký nedostatok týchto konkrétnych ľudí je nedostatočne obsadený. Ale tiež vám ukáže, ako spoločnosť nemá konkrétne vynikajúce prístupy k riešeniu veľmi zložitých situácií.

Chris:
Aj keď hovorím, že niekto, kto sa zaoberá úzkosťou do tej miery, že vedie túto duševnú vojnu, nie je samovražedný, rozhodne to neurážam. Hovorím často, že my, ktorí nemáme tieto úzkostné problémy, sa na niekoho pozrieme a nemáme možnosť sa do nich vcítiť. Nemáme možnosť ... Je tu toto obrovské odpojenie. A je dôležité, aby ste to rešpektovali. Som len akosi prasiatko, ktoré ustupuje od toho, čo hovorí Anna. Pamätám si, že raz bolo na vysokej škole, boli sme na ... bolo to ako extra kredit, ísť do múzea a niečo robiť. Nemôžem si presne spomenúť. Ale bolo tam dievča, do ktorého som sa nejako zamilovala. A pamätám si, že mala záchvat paniky. A bol som rád, že ani neviem, čo mám robiť. Najskôr som si myslel, že žartuje. Pretože to bolo ako niečo, čo by ste videli vo filmoch. Nikdy predtým som nevidel nikoho chytiť paniku. Ale keď som si uvedomil, že je to skutočné, bolo to, akoby som si pamätal, že som sa rozhliadal a ľudia práve odišli. Ani sa to nepokúšali uznať.

Anna:
Čo?

Chris:
Boli ako, nechcem sa toho dotknúť alebo sa zaoberať týmto problémom.

Anna:
Boli tak nepríjemní z jej útoku?

Chris:
Myslím si.

Anna:
Jej panika?

Chris:
Teda, bolo to na verejnosti. A pamätám si, že bola ako dýchanie a akoby všetci začali zízať. Myslím, že to, čo som si z toho akosi vzal, bol pohľad na tieto kúsky S-H-I-T. Nikto nie je ani ochotný pomôcť. Bol som to teda ja, kto bol ochotný pomôcť. A nakoniec som sa s dievčaťom stal celkom dobrým priateľom. Celkovo mi ide o to, že ak to počúvate pre priateľa alebo máte priateľa, ktorý má záchvaty paniky alebo silnú úzkosť skôr, ako bude mať vzťah, musíme tej osobe trochu dať viac výhody pochybnosti. A často ... Vlastne som nejako dychtivý získať tvoj názor na to, Anna. Mnohokrát si myslím, že ľudia majú určité názory na veci, v ktorých nemajú žiadne skúsenosti.

Chris:
Napríklad vyhrať bývalého obrancu, chcieť bývalého obrancu. Myslím si, že všeobecný konsenzus medzi väčšinou ľudí znie: Ó, dobre, prečo by ste niekedy chceli získať ex späť? Kým táto osoba neprejde rozchodom a nebude sa zaoberať týmito problémami s úzkosťou, a potom nebude chcieť svojho bývalého späť. A potom to pre nich uvedie na správnu mieru.

Anna:
Mám na to veľmi konkrétny názor, čo je úprimne povedané, cítil som to rovnako. Ale prežil som toho dosť a úzkosť a depresia nie sú len smutné a veľa znepokojujúce. Je to oveľa hlbšie. Keď dôjde k rozchodu, nezáleží na tom, či ste boli navzájom priateľom a priateľkou alebo či ste manželmi. Rozchod je rozchod a to je strata. A nikto nemá žiadne právo, aby vám povedal, ako smútiť za stratou, ktorú zažijete. Dobre? Trváš teda tak dlho, ako chceš. A ak s vami ľudia s tým nie sú trpezliví, musíte nájsť emočné zdroje, ktoré vás podporia. Napríklad skupina ERP na Facebooku, terapeut, dokonca ... všetko možné.

Chris:
Hovorili ste mi niečo super fascinujúce, čo sa dostalo presne do toho, o čom tu hovoríme. Čítate knihu s názvom Odvaha byť nemilovaný. A tam majú tento skutočne zaujímavý koncept o jednej osobe, ktorá sa vám páči, a dvoch ľuďoch, ktorí vás nenávidia, a potom o všetkých ľuďoch, ktorým je to ľahostajné. Ale myslím, že takeaway, ktorú ste si vzali, alebo take away z knihy je, že sa musíte obklopiť ľuďmi, ktorí vás budú mať prirodzene radi.

Anna:
Áno, kto ťa bude mať prirodzene rád. Sú to vaši ľudia. A nezáleží na tom, či je to jedna osoba alebo 10 miliónov. Potrebujete len minimálne jeden. A pre každého človeka, ktorý vás zjavne nepodporuje, venujte menej času tomu, prečo vás nepodporuje, a choďte hľadať ľudí, ktorí to urobia.

Chris:
Včera som si kúpil tento kurz YouTube, aby som sa naučil, ako lepšie rozširovať kanál YouTube. Sledoval som, že je to ten chlap, ktorý má asi tri milióny predplatiteľov. A rozprával tento príbeh o tom, ako keď bol na začiatku, bol ako tento páskovač na topánky. Práve začal a reaguje na každý komentár, trochu mi to pripomínalo, keď som začal Ex-Boyfriend Recovery, odpovedať na všetky komentáre a všetko. A potom tu bol tento komentár, ktorý dostal, a bolo to, akoby tento človek pre neho práve povedal niečo super zlé. Povedal, že mu to pokazilo celý deň až do bodu, keď v ten deň nemohol dokončiť prácu, a premýšľal nad komentárom a bol rád: Ako na to odpoviem? Musím odpovedať niečím super vtipným.

Chris:
Odpovedal, nebol hrubý ani nič späť. Ale potom sa ozval chlapíkovi, ktorý opustil priemerný komentár, napríklad o 10 hodín neskôr alebo tak niečo. A ten chlap povedal: Pozri, videl som všetok úspech, ktorý máš na svojom kanáli YouTube. Je mi veľmi, veľmi ľúto, povedal som, čo som povedal. Včera večer som bol opitý, videl som, aký si bol úspešný, cítil som sa zle, že som až taký úspešný nebol a sme v rovnakom veku. Vyradil som to na vás, to nie je správna vec, musím byť lepší. Takže mnohokrát, ľudia, ktorí vás nemajú radi, je to viac o nich ako o vás.

Anna:
Takmer vždy ide o druhého človeka. Podobne ako v prípade duchov a podvádzania, zriedka ide o osobu, ktorá má ducha alebo podvádzala, alebo dokonca o osobu, ktorá je príjemcom nenávistného komentára. Stále dostávam veľa nenávistných komentárov. V mojom skutočnom živote a-

Chris:
Ja tiež.

Anna:
Áno. A je to na hovno. Páči sa mi to? Je mi to jedno? Snažím sa starať oveľa menej ako predtým.

Chris:
Vždy sa len trénujem, aby som premýšľal o každom nenávistníkovi alebo ľuďoch, ktorí hovoria niečo naozaj zlé, je tu asi 15 ľudí, ktorých to, čo robíš, naozaj baví alebo páči, len nič nehovoria.

Anna:
Áno. Áno. Myslím tým ľudí, ktorí sú-

Chris:
Pravdepodobne to nie je pravda, ale to je moja delová hlava.

Anna:
Nie, ak sa zamyslíme nad touto knihou Odvaha byť nemilovaný, mali by sme sa hrať na osobu, ktorá nás miluje, a na sedem ľudí, ktorí sú k nám neutrálni alebo pozitívni. Myslím, že je to osem ľudí. Kto sa stará o dvoch neprajníkov?

Chris:
S touto Courage to be Disliked vás napadne citát, ktorý znamená, že v skutočnosti nemôžete povedať nič, čo by stálo za to povedať, ak niekoho neurazíte. Zistil som, že to je trochu pravda. Ľudia často nemajú radi ... Facebook je naozaj ... Z akýchkoľvek dôvodov som raz vyskúšal reklamy na Facebooku a odvtedy som to neskúšal. Pamätám si však tie komentáre, keď len pošlete reklamu širokému publiku, ktoré sa nemusí nevyhnutne snažiť získať späť bývalého, ale prechádza rozchodom. Ich odpoveď je typu: Prečo by ste niekedy chceli ten kúsok S-H-I-T späť? Hovoria všetky tieto skutočne nahnevané veci. Ľudia sú niekedy tak trochu zlí.

zľakol sa a vyhodil ma

Anna:
To je ich skúsenosť. Pomáhame ľuďom získať späť veľa ex. A viem, že v koučovaní

Chris:
No, viem, že Anna je na tom úžasná. Vlastne som musel prejsť ... Prepíšem. Stará sa o teba tvoj bývalý stále? Ako, ako na to prídete?

Anna:
Ó áno.

Chris:
A pozeral som sa na ... Takže, práve som písal príbehy o úspechu v skupine Facebook. A bolo to tak, že trénujem s Annou, trénujem s Annou, trénujem s Annou, trénujem s Annou, trénujem s Annou, trénujem s Annou. Som rád, kde je ten, kde trénujem s Chrisom alebo mi Chris pomohol? Nie. Koučujem s Annou, koučujem s Annou, koučujem s Annou.

Anna:
Celý môj trénerský úspech je-

Chris:
Tréner s Jen.

Anna:
Áno. Ale celý môj úspech v koučovaní je možný vďaka tebe, Chris.

Chris:
Ale Sklapni.

Anna:
Úprimne.

Chris:
Si taký úžasný.

Anna:
Je to pravda. Je pravda, že ste úžasní.

Chris:
Ide mi o to, že ste skutočne úžasný a viete, o čom hovoríte.

Anna:
Ďakujem. Viem, o čom hovorím. Ale úprimne povedané, moja existencia ako trénera by tu nebola, keby to nebolo pre vás. To je pravda.

Chris:
Ďakujem. Beriem kompliment a strážim si ho životom.

Anna:
Ste skvelí, ste úžasní. Pozrite sa na našu spoločnosť pre vzájomný obdiv. Ľudia sa budú podobať: Prečo to teraz počúvam?

Chris:
Áno. Áno, nejde o úzkosť, ale o príbehy o úspechu.

Anna:
No nie, myslím, myslím, že so skupinou ERP Facebook to nemusí byť skupina ERP Facebook. Mohol by som byť akoukoľvek podpornou skupinou. Nemusíte prísť k nášmu, aj keď ten náš je naozaj skvelý. Úprimne povedané, nenájdete žiadnu tak dobrú skupinu ako naša, iba ruky dole, pretože sme takí robustní.

Chris:
Mimochodom, určite sme nezaujatí ľudia. Sme o tom veľmi nezaujatí.

Anna:
No, neustále sa dívam na rôzne rozpadové skupiny.

Chris:
Oh, nie som. Nechcem. Áno, asi by som mal.

Anna:
Nakuknem dovnútra. Pretože rád porovnávam. Som bývalý pracovník pre vzťahy s verejnosťou, takže to chcem vedieť. Chcem vedieť, aké je naše konkurenčné prostredie. A existuje niekoľko celkom dobrých skupín, ale úprimne, naša je doslova najlepšia. Čokoľvek, o čom si myslím, že sa nám nedarí tak dobre ... rovnako, prepáč, musím používať správnu gramatiku. O čomkoľvek si nemyslím, že sa nám darí, hovorím s vami o tom.

Chris:
A potom sa o to pokúsime.

Anna:
Áno, a snažíme sa to robiť.

Chris:
Dostali sme sa do

Anna:
Ale všimnete si, že som s vami v poslednej dobe nijako nehovoril o zdokonalení skupiny.

Chris:
No, vždy som fungoval na základe nevedomosti, ktorá je blaženým typom mentality.

Anna:
Bože môj. Tak šialené.

Chris:
Život mi tak funguje o niečo lepšie. Najmä pokiaľ ide o pohľad na konkurenciu. Ale potom budem iba rád: Prečo Google hodnotí tento článok nad mojím článkom? Môj článok má 25 000 slov a dal som veľa ... Tento má celé reklamné inzeráty a načítanie trvá 50 sekúnd.

Anna:
Viem, že naše koučovacie služby sú najlepšie.

Chris:
Máme vynikajúce koučovacie služby. A to je tiež nestranný konektor pre kohokoľvek, kto počúva.

Anna:
Myslím, myslím si, že naše čísla hovoria samy za seba. Skutočnosť, že sú naozaj dobrí.

Chris:
Získali sme skutočne dobrú úspešnosť. Som super ... myslím, že je to vec, na ktorú som najviac hrdý. Pretože som vždy chcel niečo, čo by sa ľuďom páčilo, pozri, máme obrovské množstvo úspešných príbehov. Pracujem na vytvorení stránky pre web, ktorá predstavuje iba toto obrovské hromadenie príbehov o úspechu, boom, boom, boom. Stále na tom však pracujem.

Anna:
Som však nadšený, že to vidím.

Chris:
Áno. A vôbec, čo robíš? Sme niečo v tom, čo robiť v sekcii úzkosti, ak máte problémy s úzkosťou, samozrejme choďte do našej skupiny na Facebooku alebo do skupiny na Facebooku alebo podpornej skupiny. Čo ešte?

Anna:
Myslím si, že jednou z prvých vecí je samozrejme zhromažďovanie emocionálnych zdrojov okolo vás a naozaj si najskôr urobte čas, aby ste sa najskôr zrekonštruovali. Pretože jeden, to zjavne pomáha znižovať úzkosť po rozchode. Ale tiež vám pomôže stať sa najlepším ja. A je to tým, že keď sa stanete najlepším ja, pochopenie toho, kto ste mimo vzťahu, je vlastne to, čo priťahuje ex. Ste svojím najsilnejším ja nezávislým na tomto vzťahu, čo je atraktívne nielen pre vášho bývalého, ale aj pre viacerých ľudí. A možno nájdete, že tou časťou príťažlivosti vo vašom vzťahu pred rozchodom bola skutočnosť, že ste možno obaja mierne neexistovali ako svoje najlepšie ja. Takže, keď sa stanete najlepším ja

Chris:
Vždy k tomu pristupujem s tebou, vo vzťahu som sa trochu uspokojil.

Anna:
Áno.

Chris:
Ale určite môžem overiť, čo hovorí. Keď robím rozhovor s úspešnými príbehmi, vždy sa snažím dávať pozor na to, aby ste sa pozreli a videli, hej, naozaj si urobil niečo zvláštne? A jednu vec, ktorú sme si neustále všimli, je, že veľa z nich sa emocionálne dostalo do bodu, keď sú dostatočne zabezpečení, aj keď nedostanú späť svoje bývalé. Takže prichádzajú do procesu s tým, že chcem svoju bývalú späť viac ako čokoľvek iné. Často sú poháňané týmito úzkostnými tendenciami. A potom niekde počas celej spolupráce s nami prechádzajú k miestu, kde sa im páči, viete čo? Je v poriadku, ak ich nedostanem späť. A táto mentalita je podľa mňa kľúčová skôr, ako s nimi vôbec začnete viesť rozhovor. Na to sa práve narážate.

Anna:
Správny. Áno. Myslím tým, že som týmto procesom prešiel dvakrát, aby som dostal späť bývalých.

Chris:
A dostali ste ich oboch späť?

Anna:
Obaja späť.

Chris:
A myslím, že máš-

Anna:
Som ženatý.

Chris:
Áno.

Anna:
Áno.

Chris:
Takže aj ja. Chceš súťažiť?

Anna:
Áno, aj vy. Pozri sa na seba. Pozri sa na to, ako sme všetci manželia, čo sme prešli rozchodmi. Ale myslím si, že v rozchode sa o sebe dozviete niečo o sebe. Nájdete spôsoby, ako znížiť svoju hladinu stresu, pestujete koníčky, rozvíjate svoje priateľstvá. Toto je čas, aby ste sa ponorili do niečoho iného, ​​než sa zaoberali minulými vzťahmi, pretože vám pomôžu vidieť budúcnosť so zapojením vášho bývalého alebo bez neho. Často dostávam klientov, ktorí povedia: Moji priatelia mi hovoria, aby som šla von, zabavila sa alebo chodila na rande. A vždy sa ma pýtajú, či? A mojou odpoveďou je otázka, ktorá si na to pripravená? Robte to, iba ak chcete a ak sa cítite pripravení. Nikdy nerandite iba preto, že vám niekto hovorí, aby ste to išli robiť. Musíte si dať primeraný čas na smútok.

Anna:
Myslím to vážne. Myslím, že strata je významná vec. To nemôžete len tak oprášiť pod koberec. Ktokoľvek vám teda povie, aby ste šli ďalej, najmä ak je to šesť mesiacov alebo menej po rozchode, vás trochu kŕmi býkom býka. Správny?

Chris:
Áno.

Anna:
Áno. Myslím, že úzkosť vás môže skutočne zraniť. Musíte si teda urobiť čas na rozmyslenie. A je to obzvlášť drsné, ak trpíte chronickým duševným ochorením alebo máte problémy s duševným zdravím. Pretože traumatický stres z rozchodu sa môže cítiť ohromujúci alebo dokonca oslabujúci. Nemôžem vám povedať o počte klientov, ktorí mám, ktorí majú nejakú úzkostnú poruchu alebo trpia depresiou. Najlepšie je skutočne získať profesionálnu podporu pri riešení problémov týkajúcich sa vášho duševného zdravia, aby ste zabránili tomu, aby váš život prevzal traumatický alebo trvalý traumatický stres a vaša úzkostná porucha.

Anna:
Aj keď ste predtým nemali diagnostikovanú chronickú duševnú chorobu, stále je úplne možné a úplne platné, aby ste sa po rozchode cítili úzkostlivo a smutne a nesvoji. Je to naozaj naozaj čas, ktorý si myslím, že je vhodný čas vyhľadať pomoc od terapeuta alebo poradcu. Pre mňa je to zhromaždenie podporných zdrojov okolo vás, pochopenie toho, aký je váš život mimo vzťahu. A úprimne, trénujte vďačnosť. Pretože keď prechádzate rozchodom, máte tieto ohromujúce pocity straty a bolesti srdca. Vďaka všetkým stresovým hormónom a vede o úzkosti budete mať tunelové videnie a uvidíte iba negatíva toho, čo sa deje vo vašej situácii.

Anna:
Pomáha to ... Viem, že to znie akosi hippy-dippy, ale namiesto toho, aby ste sa sústredili na rozpad alebo úzkosť zo skúsenosti, presmerujte svoju energiu na to, aby ste si vážili to, čo máte. To je jedna z najväčších vecí. Aj keď je malý, je to tak? Ako jedlo som dnes jedol naozaj dobrý hamburger. Alebo za mňa som si dnes dal naozaj dobré vegánske brownie, o ktorom som si nemyslel, že bude mať vôbec správnu chuť. Myslel som, že to bude chutiť ako hovienko a bolo to skutočne vynikajúce. Takže dnes som za to vďačný. Jéj.

Chris:
Naozaj?

Anna:
Áno. Myslel som si, že to bude naozaj hrozné.

Chris:
Všetko, na čo si spomeniem, keď si povedal, že vďačnosť je, už si niekedy videl ... Viem, že máš na sebe nejaké anime. Správny? Nejaké anime, však?

Anna:
Áno. Áno.

Chris:
Už ste niekedy videli anime Hunter X Hunter?

Anna:
Áno.

Chris:
10 000 úderov vďačnosti? Milujem to. Je to ako moja najobľúbenejšia vec vôbec.

Anna:
Pozri sa na nás-

Chris:
Budem to pozerať stále. To je to, čo mi pripomína.

Anna:
Ktokoľvek, kto sleduje toto video alebo počúva podcast, musíte si pozrieť toto anime.

Chris:
Áno, máš to. To je ... Ale áno. Myslím, že jediná vec, ktorú si myslím pridať, je, že si mnohokrát myslím, že ľudia, ktorých premôže úzkosť, majú obrovský problém so štruktúrou. A niekedy je dobrá štruktúra dobrá. Mnohokrát teda uvidíte, že Anna alebo ja odporúčam túto vec, ktorú nazývame svätá trojica, čo je druh zdravia, bohatstva, vzťahov. A snažíte sa robiť veci tak, aby ste maximálne naplnili tieto oblasti svojho života. To samo o sebe, akosi trochu naštartovať, roztočiť sa snehová guľa z kopca dole, môže pomôcť, okrem 10 000 úderov vďačnosti denne. Okrem všetkých ďalších krásnych vecí, zdrojov emočnej podpory a všetkého, čo Anna hovorila. Myslím si, že je to celkom dobré. Myslím, že ak chceš viac, hej hádaj čo? Anna je pripravená trénovať.

Anna:
Som. Vlastne nie tento týždeň a budúci týždeň, pretože som už plný.

Chris:
Áno, prepáč.

Anna:
Prepáč.

Chris:
Ale o pár týždňov.

Anna:
Áno, o pár týždňov. Dostupnosť mám tretí marcový týždeň a štvrtý marcový týždeň.

Chris:
Boom. Nech sa páči. Prihlásiť Se.

Anna:
Užijeme si veľa zábavy. Čo nakoniec ... Je to naozaj zaujímavé, neviem, čo sa stane v ľuďoch, ktorých trénujete, alebo s Tylerom, ale zdá sa, že moje sedenie často začína veľa sĺz a smútku. A potom z akýchkoľvek dôvodov sa na konci toho smejeme. Neviem, čo sa deje. Možno prežívam horskú dráhu emócií so svojimi klientmi.

Chris:
Keď by som trénoval, nikdy by nikto predo mnou neplakal.

Anna:
Čo?

Chris:
Neviem prečo, myslím si, že je to preto, že som chlap. Myslím si, že je to preto,

Anna:
Ty si to myslíš?

Chris:
... majú strach. Áno, myslím ... Myslím, že muži boli oveľa otvorenejší ako ženy. A myslím si, že je to preto, lebo sú strážené a niektoré aspekty vzťahov môžu byť trochu trápne. A pravdepodobne sa s vami cítia pohodlnejšie.

Anna:
Myslím, že úprimne vydávam vibrácie staršej sestry alebo mamy.

Chris:
Myslím, že je to skôr tá staršia sestra. Niekto, o kom viete, že bude neustále vo vašom rohu, vezme vás pod krídla, ochráni vás a prinesie vám výsledky.

Anna:
Áno. Za teba nakopem zadok.

Chris:
Nech sa páči.

Anna:
Niekoho doslova nezapálim, ale urobím všetko pre to, aby som si pre teba niekoho psychicky predstavil.

Chris:
Tu ste Správny. Anna je najlepšia.

Anna:
Ty si tiež. Preto sme priatelia.

Chris:
Rád s vami robím tieto podcasty.

Anna:
Či?

Chris:
Je to tak zaujímavé.

Anna:
Aj ja ich mám rád. Milujem ich.

Chris:
To, čo sme urobili, a na YouTube nezískajú toľko zhliadnutí, len kvôli prírode. Ľudia na YouTube majú radi videá s dĺžkou 10 a 15 minút. Ale na podcaste dostávajú tisíce poslucháčov, ľudia sa len tak prechádzajú.

Anna:
Naozaj?

Chris:
Áno. Neviem, či som ti to povedal.

Anna:
Bože môj, nie, nevedel som.

Chris:
Hej hej. Neustále vás počúvajú ľudia, Anna.

Anna:
Bože môj.

Chris:
Super je však ten podcast, ktorý sme robili v hneve a čo robiť, ak je váš bývalý na vás naštvaný.

Anna:
Agresia?

Chris:
Áno. To bola naozaj dobrá epizóda. Pamätám si, že som si myslel, že táto epizóda bude naozaj dobrá. A pamätám si, že som dostal spätnú väzbu od ľudí zo skupiny Facebook a potom ľudia niekedy v komentároch na YouTube alebo v komentároch na webových stránkach hovorili: Páni, to je niečo, čo som nikdy predtým nepočul. A trochu som dostal vibrácie z tejto epizódy rovnakým spôsobom. Dúfam teda, že sa tu stane to isté.

Anna:
Je to tak, že poskytujeme skutočný obsah, ktorý je užitočný.

Chris:
To je pravda.

Anna:
Nehovoríme len: Takto riešite svoju úzkosť. Hovoríme o jej vede a vlastných skúsenostiach s ňou.

Chris:
Áno. A tiež sa raz za čas rozídem a začnem rozprávať o anime alebo World of Warcraft alebo o smiešnych veciach.

Anna:
Ale vec je taká, že idem priamo s vami.

Chris:
Viem. Niekedy si ten, ktorý ma vedie po túlavej ceste.

Anna:
Viem. Dobre, teraz, keď sa rozprávame, sme trochu mimo témy, ale musím ti povedať, neviem, čo to je, ale v poslednej dobe vidím veľa TikTokov, ktoré ukazujú, že Giles je naozaj atraktívne.

Chris:
Počuli ste o ... Giles je atraktívny muž. Myslím, že som priamy, ale Giles je-

Anna:
Ale tým myslím, že keď prvýkrát sleduješ Buffy, keď si oveľa mladší, tak ... nechcem ...

Chris:
No, takto ho nevidíš.

Anna:
Správny. Takto ho nevidíte. Ale teraz-

Chris:
Ibaže ho Willow mala rada. Vždy sa do neho zamilovala. Je gay, bola do neho zamilovaná. Hovorím ti, človeče.

Anna:
Ale úprimne, teraz, keď som starší, som sledoval ešte jednu Buffy a kvôli týmto TikTokom som bol ako, Bože môj, Giles bol super príťažlivý. Prečo som to nikdy nevidel? Bože môj.

Chris:
Je to preto, že tam bol Spike. Počúval som rozhovor Jamesa Marstersa, ktorý hovoril ... Ale počuli ste už o kontroverzii a všetkom s Joshom Whedonom -

Anna:
Ktorý? Ó áno. Nie je naozaj feministka a iba všetky tieto veci.

Chris:
Och, to som už vedel. Ale naozaj sa mi páči ... Stále mi nemôžeš vziať moju lásku k Buffy. Drzim sa toho.

Anna:
Áno. Myslím, že budem vždy milovať Buffy, Angel a Firefly.

Chris:
Svetluška je najlepšia. Vždy som si myslel tú scénu, kde Giles ... neviem, či si pamätáte, ale on spieva. Je to sezóna štyri. Je na gitare a spieva Behind Blue Eyes, alebo si nepamätám názov piesne. Ale to bola scéna, kde som bol rád, chlape, Giles je dosť zdvorilý. Je celkom úžasný.

Anna:
Správny. Som rád, Bože môj. Teda, musel byť atraktívny. Ale teraz, vo svojich 46 rokoch, sa na neho pozerám, akoby to mal Giles skutočne za sebou.

Chris:
Myslím tým, že ho obsadil britský herec, ktorý vyzerá dobre sám so sebou. Ale vždy budem fanúšikom Spike, nech sa deje čokoľvek.

Anna:
Spike je môj obľúbený. Áno.

Chris:
Moja obľúbená Spikeova scéna je scéna, kde sa snaží prísť na to, ako ... Mimochodom, spoilery. Snaží sa prísť na to, ako udrieť na Buffy, a používa túto figurínu. Cvičí na figuríne, hnevá sa na figurínu a figurínu kopne. Len si akosi vydýchne, vyberie ho naspäť a začne odznova. To je moja najobľúbenejšia Spikeova scéna. Pretože je len nepríčetný.

Anna:
On je. Och, Spike, bol môj obľúbený.

Chris:
Aj tak sa pozri, čo si mi urobil. Hanbi sa. Vieš, čo si robil tiež.

Anna:
Čo? Áno, urobil som. Vedel som.

Chris:
Poďme si teraz zavolať na koučing.

Anna:
Oh.

Chris:
Ak chcete trénovať s Annou ...

Anna:
Robte so mnou koučing. Užijeme si toľko zábavy. A môžeš so mnou aj plakať, je to v poriadku.

Chris:
Je to bezpečný priestor. Pozrite sa do popisu nižšie, budeme tam mať odkaz, aby ste mohli trochu sledovať ... Zostavil som celkom skvelú videoprezentáciu trénerského tímu a poverenia a toho, čo pre vás môžeme urobiť. A vytvorili sme to tak, aby to vyzeralo super a svižne. Samozrejme, keď mám na mysli mňa, mám na mysli svojho videoeditora, pretože ani neviem, ako niečo upravovať.

Anna:
Si taký zábavný.

Chris:
A zakričte na Johana, ktorý je naším editorom videa. Práve sa zasnúbil.

Anna:
Čo? Gratulujem, Johan.

Chris:
Dobre pre neho. Áno. Johan, áno.

Anna:
Kedy je jeho svadba?

Chris:
25. september, ktorý je narodeninou mojej manželky. A ja som povedal: Panebože, to má byť.

Anna:
Je na Filipínach, že?

Chris:
Áno, filipínsky, áno. A jeho priateľky vo filipínčine tiež, teraz už hádam snúbenica.

Anna:
Bude to-

Chris:
Žili na rôznych ostrovoch.

Anna:
To naozaj? Na ktorom ostrove žil? Vieš?

Chris:
Nemám tušenie. Nemam potuchy. Ukáže vám koľko-

Anna:
Existuje asi 7 000 ostrovov.

Chris:
Áno. Ďakujem, že si ma z toho dostal. Ale zjavne išiel tam a navrhnúť jej. Ale vždy som na neho akosi tlačil. Bol som rád, Hej, chceš jej to navrhnúť? Povedal mi, že mám prsteň. A ukázal mi prsteň. A bol som rád, no, navrhnúť jej. Je ako, čakám na správny okamih. Nakoniec to urobil.

Anna:
To je tak sladké. Pozri sa na seba, spájaj ľudí.

Chris:
Je to pre mňa tiež strašidelné, nerád to o sebe rozprávam, ale som rád, ach, teraz ho musím podporovať. Platím mu mzdu. Takže by sa mi páčilo, že musím túto prácu na YouTube skutočne zariadiť.

Anna:
Čo sa stane, keď majú dieťa?

Chris:
Áno, klan [cider 00:49:51].

Anna:
Áno, máš to.

Chris:
To je môj spôsob, ako získať bezplatný editor videa. Sme radi, Hej, adoptujeme si ťa, bývaj s nami.

Anna:
To by bolo super.

Chris:
Áno, ale blahoželám Johan, náš editor videa.

Anna:
Áno, gratulujem.

Chris:
Ak neviete, je to ten, kto robí všetky nové super miniatúry, robí naozaj úžasné veci ... Čokoľvek, čo na našom kanáli vyzerá dobre, nie som ja. Ak chcete vidieť, aké boli moje úpravy na YouTube, vráťte sa k úplne prvému videu, ktoré som kedy urobil, a ktoré vám ukáže rozsah mojich editačných schopností. To je hrozné.

Anna:
O môj Bože. Ale to je oveľa lepšie ako ja. Ani by som nevedel. Bol by to len tento jeden nepretržitý príjem, o ktorom by som dúfal, že k dobrému, to bude v poriadku.

Chris:
To bolo.

Anna:
Je to tak?

Chris:
To bolo. Mal som rád ... Áno, mali by ste sa na to pozerať. Je to veselé. Bol som rád, dobre, idem si obliecť oblek, musím byť v obleku. Je to také hlúpe.

hodnotenie strašidelného domu na kopci

Anna:
Musím byť v obleku.

Chris:
Áno. A rady sú zastarané. Takže, som rád ... Včera som počúval niektoré staré, pretože som prerobil niektoré zákulisné nastavenia SEO. A bol som rád, Bože, toto je hrozné. To je zle, to je zle, to je zle.

Anna:
Som si istý, že to bolo v poriadku.

Chris:
Nie, nie, nie, rada bola len taká minimálna, že sa nechystala ... Ale čo už. Budeme len-

Anna:
Áno, máš sa dobre.

Chris:
Áno. Ak chcete trénovať s Annou, pozrite sa do popisu nižšie.

Anna:
Áno, trénujte so mnou. Rada trénujem. Rád sa rozprávam s ľuďmi. Pretože viete, trávim toľko času ako ľudská kalkulačka, že rád trénujem. Len sa vo mne opäť cítim ako človek.

Chris:
No a máš to. Anna nám práve priznala, že je robot, AI.

Anna:
Áno, nenechaj ma zostať robotom celý život. Prosím, trénujte so mnou. Ty ma zachrániš.

Chris:
Nech sa páči. Ak chcete, pozrite sa do popisu nižšie. Ak počúvate tento podcast, jednoducho choďte na webovú stránku koučovania, Ex-Boyfriend Recovery alebo Ex-Girlfriend Recovery, ak ste náhodou mužom počúvajúcim aspekt úzkosti.

Anna:
Áno. Stále si užijeme veľa zábavy, mužskej aj ženskej.

Chris:
A tiež môžeš plakať, ak si muž. Nerobte si starosti. Anna je v poriadku.

Anna:
Vieš čo? Počas nášho sedenia som dnes nechal plakať jedného muža.

Chris:
V žiadnom prípade.

Anna:
Áno.

Chris:
Čo je sakra zle? Prečo so mnou nebudú plakať?

Anna:
Myslím, že len ... neviem. Možno mi bude dobre plakať. Myslím tým, že rozchody sú naozaj ťažké. Ako nemôžeš plakať?

Chris:
Áno, myslím, že áno. Možno vydám túto atmosféru, prestaň plakať, ideme na -

Anna:
Prestaň plakať, žiaden plač!

Chris:
Áno, seržant, dobre.

Anna:
Uz ziadne slzy! Žiadne pre vás!

Chris:
Áno.

Anna:
Nie, som rád, že je v poriadku, ak chcete plakať.

Chris:
Áno. Keďže toto ihrisko nebude v ceste, ďakujeme, že ste si toto všetko vypočuli, a vrátime sa budúci týždeň. Máme predstavu o čom hovoríme budúci týždeň alebo to ideme len znovu krídliť?

Anna:
Nie. Myslím, vieš, ako by som to nerád krídlal. Musím na to myslieť. O čom sa chceš rozprávať?

Chris:
No, vieš, tento článok píšem o tom, či sa o teba tvojmu bývalému stále stará? Ale to je také všeobecné a je to tak ... Ale moja myseľ je na to tak zameraná. Takže niečo v tej sfére, asi by som mal nejaké prep.

Anna:
Dostávam takúto otázku veľa. Ako: Ako viem, že mu na mne stále záleží?

Chris:
Áno.

Anna:
Znaky a signály toho. Počúvam a-

Chris:
Áno, bol som-

Anna:
Áno.

Chris:
Snažil som sa to dať do súvislosti s Carlom Jungom, psychoanalytikom.

Anna:
[Uni 00:53:10] a podobne, áno.

Chris:
Áno. Možno niečo, čo s tým súvisí, že môžem ... Len si myslím, že som v poriadku, čo mi dá video na YouTube, ktoré by som mohol vložiť do článku, aby vyzeral naozaj dobre? To asi nie je základom úspešnej témy.

Anna:
Myslím tým, že chcete, aby bol všetok váš obsah konzistentný na všetkých platformách. Takže chápem.

Chris:
Chcem, aby to dobre vyzeralo, a chcem, aby to bolo čo najkvalitnejšie. A viem, že kvalita prichádza s vami.

Anna:
A ty. Robíme spolu kvalitu.

Chris:
Hej hej.

Anna:
Áno.

Chris:
V podstate sa ukážeme budúci týždeň a dozvieme sa, čo sa stane.

Anna:
Budeme sa o čom baviť, bude to v poriadku.

Chris:
Prídeme na to, chlapci.

Anna:
Áno.

Chris:
Dobre.

Anna:
Dobre. Ďakujem chlapci.